מג'יק וטיטאן הטמיעו מערכת שילוח ועמילות מכס ב-סי-וויי לוגיסטיקס; ההיקף: 700 אלף שקלים

המערכת שהוטמעה, Trade4, מטפלת במטענים - החל משלב קבלת הזמנה דרך הובלת המטען מחו"ל ועד לשחרורו במכס והעברתו לבית הלקוח ● היא פועלת במרכז החברה ברמת גן ובסניפיה בנמלי הים והאוויר של ישראל, ומקושרת לגופים רבים בארץ, ביניהם אגף המכס של משרד האוצר, הנמלים הימיים והאווייריים, מסופי מטענים וגופים מסחריים גדולים כמו שטראוס

מג'יק ישראל וטיטאן מערכות הטמיעו את Trade4, מערכת תפעולית ופיננסית חדשה למשלחים ולעמילי מכס, בחברת השילוח הבינלאומית סי-וויי לוגיסטיקס (SeaWay Logistics). הפרויקט החל ביוני והסתיים החודש. היקפו הכספי עומד על כ-700 אלף שקלים.

המערכת שהוטמעה מבוססת על פלטפורמת היישומים הגמישה Magic xpa ומיועדת לחברות בתחום עמילות המכס והשילוח הבינלאומי. היא פועלת במרכז החברה ברמת גן ובסניפיה בנמלי הים והאוויר של ישראל, ומקושרת לגופים רבים בארץ, ביניהם אגף המכס של משרד האוצר, הנמלים הימיים והאווייריים, מסופי מטענים וגופים מסחריים גדולים כמו שטראוס. במסגרת הפרויקט יספקו מג'יק וטיטאן ל-סי-וויי שירותי תמיכה טכנית ועדכון גרסאות לשנים הבאות.

כחלק מפרויקט התקנת המערכת אוחדו מערכות השילוח, העמילות והכספים למערכת ERP אחודה אחת, כאשר דגש רב הושם בהצגת מידע מרכזי לגבי כל לקוח לדרגי הניהול, כולל כל ההיבטים התפעוליים והפיננסיים. המידע, שהיה בעבר אגור במערכות ובמחלקות שונות, מרוכז כיום במערכת אחת שבה נחשף הלקוח בכל היבטי הפעילות שלו בחברה.

מערכת Trade4 עונה על כל הצרכים התפעוליים והכספיים של סי-וויי. היא מטפלת במטענים – החל משלב קבלת הזמנה דרך הובלת המטען מחו"ל ועד לשחרורו במכס והעברתו לבית הלקוח. ניהול תהליכים מייעל את העבודה באמצעות ניתוב אוטומטי של הטיפול במטען בין מחלקות החברה בהתאם לשלבים בתהליך, תוך כדי עדכון שוטף של הגורמים הרלבנטיים בחברה ומחוץ לה. כמו כן, המערכת מספקת בקרות והתראות אוטומטיות על חריגים בתהליכי העבודה ומעקב עדכני בזמן אמת על החשיפה הכספית של סי-וויי מול לקוחותיה. התכתובות והמסמכים של כל מטען זמינים לכולם בכל עת ומקטינים את כמות הניירת בחברה. קליטת אוטומטית של חיובים דיגיטליים מגורמים חיצוניים חוסכים זמן יקר. שילוב מלא עם תוכנות אופיס (Office) מאפשר הפקת מסמכים ברמה גבוהה, ניתוח המידע הארגוני והצגתו בצורות שונות.

לדברי גיל מינצברג, מנכ"ל משותף ב-סי-וויי, "מערכת Trade4 המבוססת על פלטפורמת מג'יק הינה בעלת גמישות גבוהה, וכל הדרישות נתפרו למידתנו במהירות וביעילות. הבחירה במערכת של טיטאן מערכות הוסיפה יתרון משמעותי לעוצמתה של סי וויי והביאה לאינטגרציה מלאה של כל מחלקות החברה".

אריק מיפנו, סמנכ"ל השיווק והשותפים במג'יק ישראל, אמר ש-"לקחנו חלק בפרויקט מורכב, בעל סיכון רב. בזכות שותפנו העסקי, טיטאן, המכיר היטב את צרכי שוק השילוח הבינלאומי, ובחירה ב-Magic xpa, שהיא פלטפורמת יישומים חזקה ויעילה, הצלחנו להשלים את הפרויקט בזמן ובתקציב שהוגדרו מראש".

לדברי ישי יצחקי, מנהל הפיתוח בטיטאן, "יתרונות מערכת Trade4 גלומים בהיותה מערכת ERP המספקת אינטגרציה מלאה של כל המחלקות בארגון. בחרנו בפלטפורמת הפיתוח של מג'יק בשל הגמישות הרבה המאפשרת מתן מענה מיטבי לצרכי הלקוח, במהירות רבה ובעלות סבירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים