תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם אסתי נעמן-הירש, מנהלת תוכנית ההסמכות וההכשרות בחטיבת EG של HP

27/12/2012 13:38

שלום אסתי. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספרי לנו קצת על עצמך.
שלום רב. שמי אסתי נעמן-הירש ואני מנהלת את תוכנית ההסמכות וההכשרות בחטיבת EG של HP. לתוכנית קוראים ExpertOne. אני עובדת ב-HP למעלה מ- 6 שנים בתפקידי שיווק והדרכה. בשלוש השנים האחרונות עסקתי בניהול תוכניות ההכשרה וההתמחות של השותפים העסקיים. בשנה האחרונה ריכזה HP את תוכניות ההכשרה שלה ובמסגרת זו פתחה והנגישה אותן גם לקהלים נוספים וחדשים. מעתה התוכנית פתוחה גם ללקוחות סופיים, לשותפים עסקיים, לעובדי החברה ואף לסטודנטים באקדמיה.

מה זה Expert One, ומה בעצם התוכנית מספקת?
HP ExpertOne היא תוכנית ההסמכה הרשמית של HP. התוכנית כוללת מספר מסלולי הסמכה, כשבסיום הימודים מוענקת לתלמיד תעודת הסמכה (דיפלומה) של החברה. התוכנית מאפשרת צבירת ידע תיאורטי ומעשי בצורה מקיפה, מעמיקה, יסודית ומקצועית. תעודת ההסמכה היא בעלת ערך רב בשוק, שכן היא מעידה על התמקצעות איכותית, מטעם ארגון שהוא מוכר ומוביל אשר מתאפיין בחדשנות טכנולוגית ובמצויינות.

קשת ההסמכות וההדרכות שאנחנו מציעים ללקוחותינו היא רחבה ומותאמת למפת הדרכים של מרכזי המחשוב העתידיים. ההסמכות מותאמות לבעלי התפקידים השונים במרכזי המחשוב ובינהם קיימות הכשרות בתמיכה, אדמיניסטרציה, הטמעה וכדומה. התוכנית בנוייה בפורמט המאשפר ללקוחותינו למצוא את נקודת הכניסה הטובה ביותר עבורם – ולתכנן קדימה את מסלול הקריירה שלהם בהסתכלות ארוכת טווח.

מהם האתגרים של הלקוחות כיום?
בעולם התעסוקה התחרותי של ימינו, חשוב להיות במקום הנכון, בזמן הנכון – עם היתרונות, הכישורים והכלים הנכונים. מי שמצויד בידע הנדרש, ימצא את עצמו מחוזר על ידי מעסיקים, גם כשהמגמה בשוק העבודה הפוכה. תוכנית ההסמכה של HP, מקנה ידע, כישורים וכלים מקצועיים, שערכם רב.

כך למשל, אחד התחומים המתפתחים כיום, הוא מחשוב ענן ותשתיות אחודות. יותר ויותר ארגונים מבינים את התועלת הטמונה באימוץ מודל הענן ובפריסת תשתיות אחודות חדשניות, כתחליף לתשתיות המחשוב המסורתיות והמיושנות. בחישוב פשוט, היערכות מקצועית של צוות העובדים בארגון מבטיחה השקעה שמחזירה את עצמה במהירות, ומובילה לחיסכון ניכר לאורך זמן, לצד השגת יתרון תחרותי ברור.

כיום יש פער בין הצורך של ארגונים בידע פרקטי ליישום המודלים החדשים לבין זמינותם של אנשי מקצוע בעלי התמחות מקצועית מתאימה בתחום. תכנית ההסמכה של HP, מאפשרת לגשר על הפער ולהקנות למשתתפים בה ידע פרקטי חשוב גם בתחום מתפתח זה.

איפה הערך ללקוח?
תכנית ההסמכות יוצרת הזדמנות מעולה עבור אנשי IT – מנוסים וחדשים כאחד – לבנות לעצמם יתרון תחרותי בשוק העבודה. זו מהות היתרון של רכישת הסמכה ממוסד מוכר ומנוסה כמו HP ExpertOne, שמגובה על ידי חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם: בין אם יש מאחוריך שנות ניסיון רבות וכבר צברת קרדיט חשוב ובין אם מדובר בצעדיך הראשונים לתוך העולם המעשי, הסמכת HP ExpertOne היא גושפנקא חשובה לשליטה שלך בתחומים המבוקשים ביותר.

למה HP? ולמה עכשיו?
HP היא החברה היחידה שמציעה כיום הסמכה רשמית בענן ותשתית אחודה, בשילוב עם מרכיבים עסקיים. זאת, לצד הסמכות בהיצע נרחב של תחומים: מחשוב ענן, שרתים, אחסון, תקשורת, יישומים עסקיים ועוד. בנוסף, HP ExpertOne מבוססת על מסלול הדרכה והכשרה מטבי, שמותאם לסייע ללקוחות להגיע ליעדם במהירות ותוך צבירת מרב הערכים. אנחנו ב-HP מבינים, שהדרך להשגת הסמכה צריכה להשתלב בקריירה הנוכחית של לקוחותינו. לכן, HP ExpertOne מותאמת מיסודה לאנשים עובדים: החל מאנשי IT שמחפשים להשיג ערך מוסף, אנשים עובדים שבוחנים אפשרות לשינוי במתווה הקריירה ואף סטודנטים שרוצים לרכוש ידע והכשרה מעשיים, לצד לימודיהם האקדמאיים.

תודה אסתי. להשתמע.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים