אות יקירת הנגב של אוניברסיטת בן גוריון הוענק לד"ר ארנה ברי

בדברי ההנמקה להענקת התואר יקירת הנגב נאמר, כי ברי, סגנית נשיא ב-EMC העולמית, היא יזמת פורצת דרך שהצטיינה בהשתלבות בתעשייה צעירה והשכילה לצמוח יחד עמה ● היא הוסיפה בסיפוק רב את שיתוף הפעולה המצוין עם אוניברסיטת בן גוריון, לו זוכה EMC, וסיכמה כי היא מתבוננת קדימה בתקווה מהולה בחשש, ומקווה שבשנים הקרובות יגדל מספרם של יקירי הנגב

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC העולמית ומנכ"לית מרכז המצוינות של החברה הפועל בהרצליה ובבאר שבע, קיבלה אמש את אות "יקירת הנגב" מטעם אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, באירוע שהתקיים במסגרת יום בן גוריון שחגגה האוניברסיטה. את אות הכבוד העניקו לברי נשיאת האוניברסיטה, פרופסור רבקה כרמי, ורקטור האוניברסיטה – פרופסור צבי הכהן.

בדברי ההנמקה להענקת התואר יקירת הנגב נאמר, כי ברי היא יזמת פורצת דרך שהצטיינה בהשתלבות בתעשייה צעירה והשכילה לצמוח יחד עמה. ברי צוינה כאשת קריירה מעוררת השראה, שפעולותיה קידמו את תעשיית טכנולוגיית העילית הישראלית, וכמודל לחיקוי למצוינות בעת שמילאה בעבר תפקידים בכירים – בהם המדענית הראשית של משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ויו"ר איגוד קרנות הון סיכון. עוד נאמר בהנמקה, כי ברי הינה מתוות מדיניות ואשת חזון שהיטיבה לראות את ההזדמנויות שטומן הנגב בחובו בתפקידיה בעבר ובמסגרת תפקידה כיום, בהיותה שותפה להקמת מרכז המו"פ של EMC בבאר שבע – גורם מוביל בפיתוח ותנופת ההיי-טק בנגב.

ברי פתחה דבריה בהקדשת האות להוריה, אשר מהם ינקה את הרצון והזכות לפעול למען הציבור. ברי ציינה, כי אביה, יואש (צ'אטו) צידון – אישיות מוכרת ומוערכת במגזר הציבורי והפרטי, פעל רבות לקידום אזורי הפריפריה. היא שיתפה את הקהל הרב שנכח באירוע בחששותיה, כי חזון תיעוש הנגב וקידומו כמנוע צמיחה כלכלי אדיר לישראל אינו מתממש בשטח בקצב הראוי והרצוי. לטענתה, הממשלה לא פועלת מספיק להכנת הנגב, תשתיתית וכלכלית, למעבר צה"ל לנגב בעשור הקרוב ולהגעת חברות היי-טק רבות נוספות לפארק המוקם בבאר שבע. ברי הוסיפה: "אנו עדיין מצויים במצב של כשל שוק. בלי סיוע ממשלתי מסיבי, חשיבה אסטרטגית לטווח ארוך וניהול יעיל, עלות הנזק שייגרם למשק היא עצומה". היא הוסיפה בסיפוק רב את שיתוף הפעולה המצוין עם אוניברסיטת בן גוריון, לו זוכה EMC, וסיכמה כי היא מתבוננת קדימה בתקווה מהולה בחשש, ומקווה שבשנים הקרובות יגדל מספרם של יקירי הנגב, שיביאו עמם עשייה אמיתית בשטח.

תמונה קבוצתית של מקבלי תארי דוקטור לפילוסופיה לאות כבוד ואות יקירת הנגב, לצד נשיאת האוניברסיטה והרקטור. מימין: הרקטור פרופסור צבי הכהן; עדינה בר שלום; פרופסור יקיר אהרונוב; הסופר מאיר שליו; הנשיאה פרופסור רבקה כרמי; שגריר בריטניה בישראל מתיו גולד; הרקדנית ברטה ימפולסקי; וד"ר ארנה ברי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים