אפל ביטלה את התביעה על הפרת זכויות בפטנט במכשירי Galaxy S3 Mini של סמסונג

בתביעה טענה אפל שיש במכשירי Galaxy S3 Mini, ביחד עם מוצרים נוספים של סמסונג, משום הפרה של זכויותיה באותם פטנטים שבגינם כבר נפסקו לטובתה פיצויים בסכום של 1.05 מיליארד דולרים ● עתה היא ביטלה את התביעה לאחר שסמסונג התחייבה שלא לשווק טלפונים חכמים מדגם זה בארצות הברית

אפל (Apple) הסכימה לבטל את התביעה על הפרת זכויות בפטנט במכשירי Galaxy S3 Mini של סמסונג (Samsung) בתמורה להתחייבות של החברה הדרום קוריאנית שלא לשווק טלפונים חכמים מדגם זה בארצות הברית.

ההסכם בין החברות פורט במסמך שהגישה אפל לבית המשפט המחוזי בצפון קליפורניה. זאת לאחר שבחודש שעבר הוסיפה את מכשירי Galaxy S3 Mini, ביחד עם מוצרים נוספים של סמסונג, לתביעה שהגישה נגדה, בטענה שיש במכשירים אלה משום הפרה של זכויותיה באותם פטנטים שבגינם כבר נפסקו לטובתה פיצויים בסכום של 1.05 מיליארד דולרים. סמסונג טענה כבר אז, כי מכשירי Galaxy S3 Mini אינם נמכרים בארצות הברית, אך אפל טענה שהם מוצעים למכירה באמזון (Amazon).

במסמך הנוכחי שהגישה לבית המשפט ציינה אפל, כי היא "הסכימה למשוך את הדרישה לכלול את מכשירי Galaxy S3 Mini בתביעה נוכח ההתחייבות של סמסונג שלא לייצר, לייבא, למכור או להציע למכירה מוצר זה בארצות הברית".

לא ניתן היה לקבל תגובה מנציגי אפל או סמסונג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים