מיקרוסופט מודה: טרם נפתרה בעיית ה-WiFi בטאבלטים החדשים

הטאבלטים החדשים של הענקית מרדמונד, המבוססים על גרסת ה-RT של חלונות 8, סובלים בחלקם מבעיות הקשורות להתחברות לרשת האלחוטית ● מיקרוסופט, ששיחררה בשבוע שעבר תיקון לבאג, התנצלה על כך שטרם פתרה התקלה, ומסרה כי "אנחנו עדיין עובדים על בעיית ה-WiFi, לא שכחנו אתכם"

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

רוכשי הטאבלטים החדשים של מיקרוסופט (Microsoft), המבוססים על גרסת ה-RT של חלונות 8 (Windows 8), מערכת ההפעלה החדשה של החברה, סובלים בחלקם מבעיות שקשורות להתחברות הרשת האלחוטית. עתה, מודה החברה שהתיקון לבאג ששחררה בשבוע שעבר עדיין לא פתר את הבעיה – למרות שטענה שיפתור את התקלה. האישור של מיקרוסופט הגיע לאור העובדה שמשתמשים רבים המשיכו להתלונן בפורומים של החברה גם לאחר הורדת התיקון, כך לפי הענקית מרדמונד.

החברה מסרה, כי צוות של Surface פועל כדי לנסות לפתור את הבעיה, וברגע שיימצא פתרון היא תשחרר עדכון מיוחד. יצוין, כי אין בעיית התחברות באמצעות חיבור סלולרי, וכן אין בעית תקשורת עם רכיבי בלוטות'. בנוסף, מדובר בתקלה שקיימת אצל חלק מהמכשירים בלבד. מספר מעקפים לבעיה שפורסמו בפורום פתרו לחלק מהמתלוננים את בעיות החיבור, אך רובם עדיין נותר עם התקלה.

"אנחנו עדיין עובדים על בעיית ה-WiFi, לא שכחנו אתכם", כתב אחד מאנשי הצוות בפורום התשובות לבעיות של המוצר. "יש הרבה מאוד תרחישים, ויש צורך בזמן מה במקרה של תקלות WiFi כדי להבין את כל התרחישים ומה הבעיות שנמצאות בבסיסם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים