נמרוד בורובסקי, אודיוקודס: "בעבר המנמ"ר חי בממ"ד – כיום ה-BYOD טורד את מנוחתו"

"בין המגמות המשפיעות על המנמ"ר נמצאת הצטרכנות ה-IT, כאשר טכנולוגיית IP מאפשרת קישוריות בכל מקום ובכל עת, והטלפון החכם מתפקד כמחשב", אמר בורובסקי, סמנכ"ל השיווק של החברה ● הוא הוסיף, כי "העובדה שהעובדים אינם פועלים מהמשרד היא 'ברוך' עבור המנמ"ר ומנהל אבטחת המידע הארגוניים"

"אחת המגמות המשפיעות על המנמ"ר היא הצטרכנות ה-IT. טכנולוגיית IP מאפשרת קישוריות בכל מקום ובכל עת, והטלפון החכם מתפקד כמחשב. בעבר המנמ"ר חי בסוג של ממ"ד והיו לו חיים יפים. מגמת ה-BYOD (הבא את רכיבי המיחשוב האישי מהבית לארגון) תופסת תאוצה וטורדת את מנוחתו", כך אמר נמרוד בורובסקי, סמנכ"ל השיווק של אודיוקודס (AudioCodes).

בראיון לאנשים ומחשבים ציין בורובסקי, כי "בעבר, כל הטלפונים היו מחוברים ב-'יציקה' למרכזיה וכל היישומים נמצאו תחת קורת גג אחת והיו מוגנים על ידי פיירוול. כיום, העובדה שהעובדים אינם פועלים מהמשרד היא 'ברוך' עבור המנמ"ר ומנהל אבטחת המידע הארגוניים".

הוא הוסיף, כי "הצטרכנות ה-IT מביאה, בנוסף למגמת הניידות, לכך שיש להם יותר ממכשיר נישא אחד. הם רוצים לקבל מרחוק יותר יישומים ויותר שירותים. אנחנו, באודיוקודס, עונים על מגמות השוק החדשות הללו, עם אספקה של פתרונות אבטחת מידע. יש לנו מערך של מוצרים שמטפל בבעיות אבטחת המידע. בנוסף, יש לנו מערך מוצרים שמסייע לניטור איכות הקול ולהעלאת ביצועים, מאחר שצריך להבטיח שאיכות הקול לא תיפגע, למרות עומס התעבורה ועומס הגישה, ושיהיה שידור בזמן אמת של קבצים או סרטים".

אודיוקודס היא חברה ישראלית שפועלת בעולם התקשורת ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים להעברת קול ונתונים ברשתות תקשורת, ציין בורובסקי. הוא אמר, כי מוצרים אלה מאפשרים לחברות טלפוניה לבנות רשת תקשורת על בסיס פרוטוקול האינטרנט (VoIP) "כשהן נהנות מאיכות של רשת תקשורת טלפוניה רגילה". בורובסקי הוסיף, כי "הטכנולוגיה של אודיוקודס מאפשרת לצמצם את רוחב הפס שגוזל אות קול על ידי דחיסתו וצמצומו, תוך שמירה על איכות קול סבירה". החברה מעסיקה 600 עובדים, מפעילה מרכז מו"פ בארץ ונסחרת בתל אביב ובנאסד"ק. היא ביצעה בעשור הקודם כמה רכישות, ביניהן בשנת 2007, עת היא רכשה את CTI2 הישראלית תמורת עשרה מיליון דולרים.

"אנחנו מציעים חיבוריות לרשת ומסייעים למנהלי התקשורת בארגונים לעבור מהמרכזיות המסורתיות למרכזיות מבוססות IP", ציין בורובסקי. "תחום נוסף בו אנחנו פועלים הוא הענן. כשיש לארגון יישומים בענן פרטי או בענן באירוח אנחנו מספקים קישוריות, רכיבי אבטחת מידע, אבטחת איכות וביצועים. כיום, עם המעבר האמור, אנחנו מספקים לארגונים יותר יכולות במערכי התקשורת האחודה שלהם ומחברים בין קול, מייל ופקסים".

"כמו כן, אנחנו פעילים בקרב ספקיות התקשורת", הוסיף. "כך באחרונה הוסיפה בזק לסל מוצריה את הנתבים העסקיים שלנו, שמספקים גישה ואינטגרציה של שירותי קול ונתונים – ללקוחותיה העסקיים".

כדוגמה נוספת הביא בורובסקי את מיקרוסופט (Microsoft). "יש לה מערכת תקשורת בשם Lync ואנחנו מספקים את כל החיבוריות הנדרשת בסביבה זו. אנחנו גם מספקים לה חיבוריות לשירותי ענן מבוססי פרוטוקול התקשורת SIP. זו מסופקת באמצעות אינטגרטורים כשבמקביל, יש לנו שיתוף פעולה עם מיקרוסופט".

בורובסקי סיכם באמרו, כי "על מנהלי התקשורת להקדיש תשומת לב ניכרת להיבטי אבטחת מידע במערכות הטלפוניה שלהם שאם לא כן, הם עלולים למצוא עצמם נחשפים להתקפות, לגניבת שיחות, ובכלל – לפרצות אבטחה ונוזקות. בדור הקודם של האבטחה, הפיירוול חסם או התיר את הכניסה לארגון. בדור הבא, NGFW, יש התייחסות ליישומים ולהרשאות גישה ליישומים, אולם עדיין אין התייחסות מספקת לאבטחה של תחום הקול. אודיוקודס באה וסוגרת פינה זו בעזרת מוצרי Session Border Controller, שמאבטחים את חיבוריות הקול ונותנים מענה לאבטחה של תקשורת של עובדי הארגון העובדים מרחוק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים