תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | Tripp Lite יורה את יריית הפתיחה לפעילותה בישראל בכנסData Center Infrastructure Summit השנתי

01/01/2013 14:50

Tripp Lite, היצרנית המובילה של מוצרי חשמל וקישוריות לתשתית מרכז הנתונים, יורה את יריית הפתיחה לפעילותה בישראל בכנס Data Center Infrastructure Summit שהתקיים ב-3 בדצמבר 2012 במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה. באירוע חשפה Tripp Lite את הפתרונות המקיפים שלה הנותנים מענה לתשתיות החומרה במרכזי הנתונים (Data Center) ומרכזי המיחשוב והמידע תחת מטריה אחת: כוח – הגנה – חיבור – ניהול – ארגון – קירור. באירוע נכחו רבים מאנשי המקצוע המובילים בתחום ה-IT ומרכזי הנתונים בישראל.

במהלך הכנס הציגה Tripp Lite לראשונה בישראל, את מערכות האל-פסק החד-פאזיות החכמות שלה, SmartPro ו-SmartOnline, ואת מערכות האל-פסק המודולריות התלת-פאזיות החכמות, SmartOnline, המספקות יתירות ברמת N+1 ו-1+1. כמו כן הוצגו באירוע יחידות חלוקת כוח (PDUs) חד ותלת פאזיות, IP Console Servers ומתגי מקלדת/וידיאו/עכבר (KVM IP), מהפכים (Inverters), מייצבי זרם, ארונות תקשורת ופתרונות קירור ואביזרי מידוף. המבקרים הרבים בביתן התצוגה של Tripp Lite יכלו להתרשם מהאיכות הגבוהה ומהעיצוב המלוטש של מוצרי החומרה של החברה.

גם אפליקציית הרשת של החברה, PowerAlert, הוצגה באירוע. מדובר בתוכנה ידידותית וקלה לשימוש המאפשרת למשתמש לנהל ולנטר בזמן אמת את מערכת החשמל של מרכז הנתונים. התוכנה ניתנת להורדה חינם מאתר האינטרנט של החברה (PowerAlert).

מוטי שולק, מנהל מכירות אזורי לישראל והמזרח הרחוק ב-Tripp Lite, אמר כי "אירוע זה הוא יריית הפתיחה לפעילותה של החברה בישראל. כיום פעילה Tripp Lite בחמש יבשות, בקרוב ל-80 ארצות. כחברה עם סל מוצרים כל כך רחב, רואה Tripp Lite פוטנציאל אדיר בשוק הישראלי ומאמינה שנוכחותה כאן ממלאה חלל ונותנת בידי משתמשי הקצה, מאפייני וספקי הציוד מבחר חדש ומרענן של מוצרי תשתית ו-IT. אנו ב-Tripp Lite גאים בנאמנותנו לשותפינו העסקיים ומתכוונים להביא אמינות ומחויבות הדדית זו גם לשוק הישראלי. יחד עם שותפינו בישראל, ELIT DC Solutions ו-T.F.L, אנו ממוקדים כעת בחשיפת השוק הישראלי לפתרונות ולהצעת הערך של Tripp Lite כחברה בעלת מוניטין בין לאומי".

לאחרונה רכשה Tripp Lite את חברת מיניקום מערכות מתקדמות, חברה מובילה המספקת פתרונות חדשניים בתחום מרכזי הנתונים, שמשרדיה ממוקמים באזור התעשייה הר חוצבים בירושלים.

לפרטים נוספים אודות הדרכים השונות שבהן יכולה Tripp Lite לחסוך לכם כסף ולייעל את מרכז הנתונים, צרו עמנו קשר עוד היום.

אודות Tripp Lite
למעלה מ-90 שנה מצטיינת Tripp Lite באספקת מוצרים אמינים ושירות יוצא דופן. בין שלל החידושים שהביאה Tripp Lite לשוק אפשר למצוא גם את מערכת האל-פסק הראשונה בעולם המיועדת למחשבים אישיים ואת התקן ההגנה מפני נחשולי מתח האמין בעולם – ה-Isobar – עם למעלה מ-16 מיליון התקנים בשימוש. Tripp Lite שומרת על הרמה הגבוהה ביותר של מלאי מוכן לשילוח עם למעלה מ-2,500 מוצרים שונים, ובכלל זה מערכות אל-פסק, מערכות מידוף, מחלקי חשמל (PDUs), תוכנת PowerAlert לבקרה וניהול מערכתי ברמה כלל ארגונית, מייצבי מתח, מתגי מקלדת/וידיאו/עכבר (KVM), כבלים ומוצרי קישוריות, מהפכי זרם (inverters), פסי חשמל, אביזרים למחשבים ניידים ועוד. Tripp Lite, שמרכזה בשיקגו אילינוי, שומרת על נוכחות גלובלית עם משרדים מאוישים בכל רחבי העולם.

למידע נוסף, כולל רשימת משרדי המכירות ושותפי ההפצה המורשים של Tripp Lite, אנא בקרו באתר האינטרנט של החברה.

אירועים קרובים