תוכן שיווקי

לקראת אירוע | לראשונה, יושק שירות להזדהות חזקה בענן בשימוש כל סוגי הטוקנים – OTP

השירות מאפשר העלאת רמת האבטחה של הארגון בעלות יחסית נמוכה

01/01/2013 15:30

חברת קומדע משיקה שרות חדש "טוקנים בענן" (TOKENS IN THE CLOUD). החברה תספק ללקחותיה שרות ענן התומך בכל טוקן של כל יצרני הטוקנים מסוג OTP המובילים בעולם, בהתאם לבקשת הלקוח (RSA, ווסקו, גמאלטו, סייפנט).

OTP (ר"ת ONE TIME PASSWOR) הינה שיטה להזדהות מאובטחת אשר עושה שימוש בסיסמא (מפתח) חד פעמי (מח"פ) המשמש את משתמשי ארגון אשר אינו מעוניין לאפשר כניסה עם סיסמא קבועה, וזאת על מנת לחזק את רמת האבטחה בכניסה לאפליקציות הארגוניות. המטרה היא לשחרר את הלקוח מהקמת מערכי אוטנטיקציה מסובכים שבהן קומדע מתמחה למעלה מ-20 שנים ולספק רמת שירות מיטבית, תוך מימשוק לאפליקציות האירגוניות. באופן כזה יכול הלקוח לשדרג את רמת האבטחה שלו בכניסה לשערי ה-IT של הארגון בתשלום יחסית נמוך וברמת אבטחה גבוהה ביותר.

הטוקן יימסר בהחכרה ללקוח לשימושו לתקופה של 3 עד 10 שנים במחירי הנחה מיוחדים. התשלום הינו חודשי או שנתי בהתאם למספר היוזרים. הטוקן הינו מסוג חומרה (כולל לוגו הארגון) תוכנה או SMS. התוכנה המרכזית האינטגרטיבית מותקנת במתקן מאובטח במיוחד ברמה גבוהה ביותר שקומדע וחברת הבת קומסיין מתמחות בהן. התוכנה תומכת ב-OATH ומאפשרת שילוב של מספר יצרני טוקנים באותו שרת. השרת מגובה במתקן גיבוי מאובטח. קומדע מספקת אחריות על פעולת השרתים 24X7 במתקנה המאובטח. התקנת OTP-AGENTS על גבי האפליקציות שאין בהם כבר AGENT מובנה – באחריות קומדע. השרתים הינם שרתים חזקים התומכים במיליוני טוקנים לעבודה בו זמנית. הזמנת מינימום – 50 טוקנים לארגון.

אודות קומדע
חברת קומדע הוקמה ב-1985 ומאז מובילה בפתרונות אבטחת מידע ותקשורת לשוק הישראלי. קומדע חלוצה ופורצת דרך ביצירת עולם בטוח יותר לארגונים ולמשתמשי מחשב, מפתחת ומיישמת טכנולוגיות חדשניות לארגונים ואנשים לשימוש מאובטח תוך שמירה על פרטיותם. מאז היווסדה עומדת קומדע לצד ארגונים רבים בשוק הישראלי ביישום ופיתוח של פתרונות חדשניים לאבטחת מידע ותקשורת.
תפיסת עולמה של קומדע היא שהידע האנושי והמיומנות הטכנולוגית של עובדיה הם בסיס גדול להצלחתה.

חברת קומדע מונה כ-130 עובדים, ושומרת לאורך 27 שנותיה, על רמה גבוהה של יכולות הפיתוח, האינטגרציה והשרות, ועל רמה ואיכות הפתרונות, המוצרים והכלים אותם החברה מספקת. דרך צוות מקצועי של מנהלי לקוחות ודרך רשת נרחבת של שותפים עסקיים, מספקת קומדע פתרונות ללקוחות IT גדולים ובינוניים בארץ. לחברת קומדע מגוון טכנולוגיות רחב, המאפשר התאמה מושלמת לדרישות הלקוח ומספקת פתרונות שלמים מקצה לקצה (End to End Solutions) לגופים הגדולים במשק, החל מפתרונות תקשורת, תוך התמקדות ביישום רכיבי אבטחת מידע ומתן ייעוץ ושירות מיקור חוץ.

חלק מהטכנולוגיות בהן מתמחה קומדע:
•    זיהוי חזק
•    מערכות ביומטריות
•    PKI
•    הצפנת קוי תקשורת
•    כלים מתקדמים לבדיקות חדירות ארגוניות
•    מערכות לחתימה אלקטרונית
•    ניהול מערכי IP גדולים
•    מערכות בקרה ושליטה
•    מערכות כרטיסי כניסה

לפרטים נוספים: לי מוסקל, מנהלת מחלקת שיווק בקומדע – טלפון 0544262633 | מייל

אירועים קרובים