דיווחים: אפל בוחנת מכשירי iPhone חדשים עם מערכת ההפעלה iOS 7

הידיעה נסמכת על כך שמפתחי יישומים מצאו ברישומי היומן שלהם אזכור של מכשיר חדש בשם iPhone 6.1 עם מערכת ההפעלה iOS 7 ● מהעובדה שהחלו להופיע ברישומי היומן מכשירים מסוג חדש, בבקשות שכתובת ה- IP שלהן שייכת למשרדי אפל, אפשר להסיק שמהנדסי החברה החלו לבחון מכשירים מהדור הבא, עם מערכת הפעלה חדשה

אילו הפתעות מכינים לנו הפעם? אפל

אפל (Apple) החלה לערוך מבחנים למכשירי iPhone חדשים עם הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה iOS – כך עולה מידיעה שפורסמה באתר The Next Web. הידיעה נסמכת על כך שמפתחי יישומים מצאו ברישומי היומן שלהם אזכור של מכשיר חדש בשם iPhone 6.1 עם מערכת ההפעלה iOS 7.

המכשירים מהדור הנוכחי מכונים ברישומי היומן של השימוש ביישומים iPhone 5.1, בעוד שאלה שמצוידים במערכת ההפעלה iOS 6 מכונים iPhone 5.2. האזכורים של המכשירים ברישומי היומן נובעים מבקשות אינטרנט שהגיעו ממכשירים של משתמשים. כמו כן, מהעובדה שהחלו להופיע ברישומי היומן מכשירים מסוג חדש, בבקשות שכתובת ה- IP שלהן שייכת למשרדי אפל, אפשר להסיק שמהנדסי החברה החלו לבחון מכשירים מהדור הבא, עם מערכת הפעלה חדשה.

טוויס מק'קורט, אנליסט מחברת Raymond James, צופה שהגרסה הבאה של הטלפון החכם מבית אפל תכונה iPhone 5S ולא iPhone 6. על פי ההערכות, היא תופיע בין אביב 2013 לאמצע השנה.

בעקבות הידיעה עלה שערן של מניות אפל ב-4.3%, אך בהמשך יום המסחר התמתנה העלייה והגיעה ל-3%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים