נדחתה חלק מהתביעה של אפל נגד אמזון

בית משפט בקליפורניה קבע שאפל לא יכולה לתבוע את אמזון בגין פרסום כוזב על כך שהשתמשה במונח App Store ● "אפל לא הצליחה להוכיח שאמזון הצהירה הצהרות כוזבות, במפורש או במשתמע, שיש בהן כדי להטעות, או משום ניסיון להטעות, פלח משמעותי מקהל היעד", קבעה השופטת ● המשפט בטענות האחרות של אפל יחל באוגוסט

נציגיה ביקרו בישראל. אמזון

השופטת פיליס המילטון מבית המשפט באוקלנד שבקליפורניה דחתה אתמול (ד') חלק מהתביעה של אפל (Apple) נגד אמזון (Amazon) בעניין השימוש שענקית הסחר האלקטרוני עושה במונח App Store וקבעה, כי אפל לא יכולה לתבוע את אמזון בגין פרסום כוזב. בכך נענתה השופטת לבקשת ענקית הקמעונות האלקטרונית לפסק דין חלקי והמשפט יעסוק בשאר הטענות של אפל, בהן הפרת זכויות בסימן מסחרי. המשפט בטענות אלה יחל בחודש אוגוסט.

על פי החלטת בית המשפט, אין בעצם השימוש במונח App store על ידי אמזון כדי להעיד שמדובר בשירות זהה לזה של אפל. "אפל לא הצליחה להוכיח שאמזון הצהירה הצהרות כוזבות, במפורש או במשתמע, שיש בהן כדי להטעות, או משום ניסיון להטעות, פלח משמעותי מקהל היעד", קבעה השופטת.

דוברת אפל סירבה להגיב ולא ניתן היה לקבל תגובה מנציגי אמזון.

בשנים האחרונות גברה התחרות בין אפל לאמזון, שהשיקה, בין השאר, מחשבי לוח שמבוססים על פלטפורמת קינדל (Kindle) ומפעילה חנות ליישומים וספרים אלקטרוניים למכשירים ניידים. אפל טוענת לזכויות בלעדיות על השימוש במונח App Store, אך באמזון טוענים שמדובר במונח גנרי שגם היא זכאית להשתמש בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים