תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ניר אורן, ארכיטקט פתרונות ומנהל צוות פרה-סייל אחסון ב-HP ישראל

03/01/2013 14:18

שלום ניר. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספר לנו קצת על עצמך.
היי.. אז ככה: שמי ניר אורן ואני משמש כארכיטקט פתרונות ומנהל צוות פרה-סייל אחסון ב-HP ישראל. בעברי מילאתי מספר תפקידים בתחום הייעוץ והיישום של פתרונות אחסון בפרט ותשתיות IT בכלל במספר ארגונים וחברות. סה"כ אני חי ונושם את התחום הזה כ-15 שנים.

מהם האתגרים של הלקוחות איתם אתה נפגש כיום (בתחום האחסון)?
סביבת ניהול המידע והאחסון נכון להיום, מלאה באתגרים מעניינים. מערכות האחסון אשר מלוות אותנו שניים ושלושה עשורים לא תוכננו לעמוד באתגרים החדשים הללו, למרות "שיש כבוד" לכולן.

בואו נדבר על האתגרים! עולם האחסון של היום נדרש לספק שירות למערכות ווירטואליזציה גדלות והולכות, בסיסי נתונים ענקיים אשר משרתים מערכות Data Warehouse ומערכות אנאליטיות , שרותי Cloud ו- IT as a service והיד עוד נטויה. ארגוני ה-IT אמורים לספק ללקוחות שלהם, משתמשי הארגון, את השירות הטוב ביותר האפשרי בכול היישומים לעיל ועוד, תוך כדי שמירה על רמת ביצועים גבוהה והולכת, דרישות נוספות שמציג הארגון, אפליקציות חדשות, שירותים חדשים, אין סוף דרישות… מערכות האחסון צריכות לספק את השירות, לעמוד בביצועים, לספק שרידות מלאה ולגדול עם הצרכים. כל זאת תוך כדי חיסכון בעלויות רכש ותפעול שוטף.

מה אתה יכול לספר לי על תחום האחסון של HP?
אז זהו, אנחנו ב-HP מספקים מענה לכל האתגרים שסיפרתי עליהם, אבל מענה אמתי ושונה מעולם האחסון  כפי שהכרתם אותו עד היום. ברוך הבא לעולם של 3PAR! לפני קצת יותר משנתיים HP  החליטה שתחום האחסון שלה דורש שידרוג. או אז, בחרה HP לרכוש את 3PAR – בזכות החדשנות, התפיסה והארכיטקטורה הבלתי מתפשרת שלה בגישה של איך צריך להיראות מערך אחסון של הדור הבא. זוהי למעשה, מערכת אחסון אוטונומית ויעילה, אשר "מנהלת" עצמה לבד כמעט, חלוצת תחום ה-Thin Technologies וכל זאת תוך כדי שבירת הרבה מוסכמות של איך מנהלים ומתחזקים מערכות אחסון. בזכות ה-3PAR הצלחנו להפוך את תחום האחסון ב-HP למנוע צמיחה משמעותי ומוביל תוך כדי קבלת אמון והערכה מהשוק אשר היה צמא למשהו חדש.

איפה הערך ללקוח?
אנחנו ב-HP מציעים ללקוחות להצטרף אלינו למסע בו נעזור להם להבין כמה אחסון, איזה מערך של אחסון הם צריכים, באמת, ואיך הם היו רוצים לראות את תשתיות ה- IT שלהם צומחות איתם ותומכות בצמיחת הארגון שלהם. כאשר אנחנו ניגשים בצורה המסורתית לארגון אשר מתלבט איך לגדול עם מערך האחסון שלו, אנו נוטים לשאול אותו : כמה נפח יש לך כיום ובכמה אתה מתכנן לגדול בשנים הקרובות.

אז זהו, שלא עוד! כאשר אנו משתמשים ב-3PAR כתשתית אחסון מרכזית אנו יכולים לנצל בצורה מיטבית את נפחי הדיסקים כך שיתאפשר לנו לצמצם משמעותית את תפוסת הנפח של הארגון. המשמעות היא שבפועל אנו שומרים יותר מידע על פחות נפח פיזי. זהו חיסכון מיידי. ללא תנאים וללא מגבלות. תוך התחייבות לחיסכון.

למה HP?
HP חברה גדולה ומגוונת, אשר מספקת פתרונות לכלל צורכי ה-IT בארגון. אנחנו באים אל הלקוח עם תפיסה שלמה של פתרון, תוך כדי הבנת הצרכים והאתגרים הניצבים בפניו, ואנו שואפים לספק את הערך המוסף הייחודי לנו. אין עוד חברה שמסוגלת לספק את סל הפתרונות המלא שיש לנו, מפתרונות האחסון המובילים עליהם דיברתי ועד פתרונות כוללים לכלל צורכי ה-Data Center של המחר.

תודה ניר. להשתמע.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים