תוכן שיווקי
שרידות בצל הקסאמים

חברת דבש השלימה פרוייקט של שדרוג מערך הוירטואליזציה והתאוששות מאסון בקיבוץ מגן שבדרום

03/01/2013 15:04

חטיבת האינטגרציה של חברת דבש השלימה בימים אלה הרחבה של מערך הוירטואליזציה וההתאוששות מאסון של קיבוץ מגן ומפעל מגן אקו אנרג'י. הפרוייקט כלל הוספת מערך אחסון מדגם HP StoreVirtual P4300 והוספת כח מחשוב לתשתית הוירטואליזציה.

מגן הוא קיבוץ השוכן בדרום הארץ במערב הנגב הצפוני, נמצא בתחומי המועצה האזורית אשכול ועל גבול רצועת עזה. את הקיבוץ ייסדו בני גרעין של השומר הצעיר מרומניה שאליהם הצטרפו בני גרעינים של השומר הצעיר, מילידי הארץ. העלייה על הקרקע הייתה בתאריך 16 באוגוסט 1949 על שרידי משלט שיח' נוראן. מקורות ההכנסה המרכזיים של הקיבוץ הם מפעל "מגן אקו-אנרג'י" לייצור מערכות אנרגיה סולארית; חקלאות – גידולי שדה, "רפת הנגב" (בשיתוף הקיבוצים גבולות ובארי), והכנסות מעבודות חוץ.

הקיבוץ והמפעל מתמודדים בשנים האחרונות עם היותם חלק מ-"עוטף עזה". הם נמצאים באופן קבוע תחת איומי טילים. היה צורך בפתרון לצרכי המחשוב תוך מתן מענה לסכנה של פגיעה באחד מחדרי השרתים. עובדות אלו הוו גורם משמעותי באפיון הצרכים ובחירת פתרון האחסון מבית HP.

HP StoreVirtual P4300.
סדרת מערכי האחסון HP StoreVirtual P4000 מתאפיינת בארכיטקטורת Scale-out המאפשרת גידול לינארי בנפח ובביצועים. בנוסף, טכנולוגית ה- Network RAID מקנה רמת שרידות והמשכיות עסקית גבוהה במיוחד. במסגרת הפתרון הוקמו שני חדרי שרתים ממוגנים המקושרים ביניהם בתשתית סיבים אופטיים ומרוחקים כקילומטר אחד מהשני. המערכת שהוטמעה מחולקת על פני שני אתרים כך שכל המידע הארגוני נמצא תמיד באופן סינכרוני בשני האתרים. במקרה של פגיעה באתר בודד ניתן להמשיך ולעבוד כמעט ללא הפרעה. בכל אחד מחדרי השרתים הוטמעו שתי יחידות של מערך אחסון ושרתים. היכולות הטכנולוגיות של P4300 לביצוע רפליקציה סינכרונית ביחד עם טכנולוגיות VMware מאפשרים לקיבוץ ולמפעל להתאושש מפגיעה בחדר השרתים בפרק זמן של דקות וללא איבוד של מידע.

לדברי רונן טוקייאר, מנמ"ר קיבוץ מגן ומגן אקו אנרג'י, בחרנו בפתרון שהוטמע על ידי חברת דבש בגלל המענה המקיף לדרישות השרידות תוך התחשבות בתקציב והן בגלל המקצועיות והבנת הצרכים. המערכת הנוכחית מספקת שירות מהיר ואיכותי למשתמשים הן בקיבוץ והן במפעל מגן אקו אנרג'י. הפרויקט נועד לאפשר גידול מתמיד בפעילות וכן ליעל את ניהול מערך המחשוב, לשפר את שרידות המערכות ולאפשר גמישות תפעולית במתן פתרונות לצרכים המשתנים. אנו צועדים עם חברת דבש כבר תקופה ארוכה ונהנים מהמקצועיות ומהשירות והיחס האישי.

אירועים קרובים