מיקרוסופט תספק מערכות לפנטגון ביותר מ-600 מיליון דולרים

במסגרת החוזה, שתוקפו לשלוש שנים, יוטמעו תוכנות הענקית מרדמונד ב-1.5 מיליון מחשבים בפנטגון ● "הזכייה במכרז של הפנטגון היא נקודת אימות עבור חלונות 8, לאחר ביקורת שלילית למדי בתקשורת על מערכת ההפעלה", אמר ריצ'רד וויליאמס, אנליסט ב-Cross Research

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) זכתה בחוזה בשווי 617 מיליון דולרים, במסגרתו תספק למשרד ההגנה האמריקני תוכנות ומערכות, לרבות מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8).

במסגרת החוזה, שתוקפו לשלוש שנים, יוטמעו תוכנות הענקית מרדמונד ב-1.5 מיליון מחשבים בפנטגון. העסקה תקנה לצבא היבשה בארה"ב, לחיל האוויר ולסוכנות מערכות המידע הביטחונית גישה לגרסאות החדשות של חלונות 8, אופיס 2013 (Office 2013) ו-SharePint 2013. לא נמסרו שמות שבע החברות שהשתתפו במכרז בו זכתה מיקרוסופט.

"חלק הארי ממשרד ההגנה האמריקאי החליט ללכת עם מיקרוסופט", אמר טים סולמס, מנכ"ל היחידה לשיתוף הפעולה עם הפנטגון במיקרוסקופט, בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg). לדבריו, "המדובר בצעד מאוד חיובי מנקודת מבט עסקית".

מיקרוסופט חווה מזה שנתיים ירידה בנתח השוק שלה במערכות ההפעלה, בשל חדירת טלפונים חכמים וטאבלטים, שבאים עם מערכות הפעלה של אפל (Apple) וגוגל (Google). "הזכייה במכרז של הפנטגון היא נקודת אימות עבור חלונות 8, לאחר ביקורת שלילית למדי בתקשורת על מערכת ההפעלה", ריצ'רד וויליאמס, אנליסט ב-Cross Research. "העובדה שארגונים גדולים מאמצים אותה מקנה אמינות לרעיון שהתוכנה תהפוך לתקן בתעשייה".

משרד ההגנה צופה חיסכון של עשרות מיליוני דולרים בשל עלויות נמוכות של רישיונות תוכנה, שהן חלק מההסכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים