מידעטק הטמיעה מערכת פריוריטי בפטרה טק בפרויקט שהיקפו 200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו מודול מכירות, רכש וניהול מלאי, כמו גם מודול הנדסה שצפוי לייעל את עבודת החברה באמצעות לוחות אלקטרוניים ● יישום המערכת בפטרה טק כלל מתן פתרון לעבודה עם עצי מוצר מורכבים, כולל התייחסות ייחודית המאפיינת עבודה עם לוחות האלקטרוניקה הנדרשים לעבודת החברה

מידעטק הטמיעה מערכת פריוריטי (Priority) פרי פיתוחה בפטרה טק אינטרנשיונל, חברה ישראלית פרטית שמפתחת מערכות טכנולוגיות לתדלוק ולניהול ציי רכב. אפיון הפרויקט החל ב-2011 וההטמעה בוצעה ב-2012 והסתיימה לפני כמה שבועות. עלות הפרויקט מוערכת ב-200 אלף שקלים.

פטרה טק מספקת פתרון תדלוק לציי רכבים שמבוסס על טכנולוגיה וסטנדרטים בטיחותיים בשיטת "הכנס והפעל", לזיהוי הרכב באופן אוטומטי בעת התדלוק. במסגרת הפרויקט הוטמעו מודול מכירות, רכש וניהול מלאי, כמו גם מודול הנדסה שצפוי לייעל את עבודת החברה באמצעות לוחות אלקטרוניים. המערכת משרתת עשרות משתמשים והיא החליפה את החשבשבת שהייתה בחברה עד כה.

יישום המערכת כלל מתן פתרון לעבודה עם עצי מוצר מורכבים, כולל התייחסות ייחודית המאפיינת עבודה עם לוחות האלקטרוניקה הנדרשים לעבודת החברה.

לדברי רז כהן, סמנכ"ל התפעול של פטרה טק, "ייעול מערך ניהול הנתונים שלנו היה מהלך מתבקש. הטמעת המערכת אפשרה לנו לשדרג מספרים קטלוגיים, לקיים את עבודתנו על פי נהלים מסודרים מחמירים ולפעול בהצלחה מול קבלני משנה בכל הנוגע למלאי המצוי בחו"ל".

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אמרה ש-"יישום המערכת מאפשר לפטרה טק לשפר את תהליכי העבודה בחברה, בדגש על הטכנולוגיה שהיא מציעה לתחנות הדלק. טכנולוגיה זו דורשת בנייה ותיעוד הנדסי של עצי מוצר מרובי רמות, תיעוד מהדורות הנדסיות למוצר ועצי מוצר, תיעוד שינויים הנדסיים ועוד."

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רפי

    מפרסמים גם פרוייקטים שעלותם 4-5 חודשי עבודה ? מה שאפשר להגיד שיש דימיון גדול במראה בין חנה לציפי חוטובלי . נדמה לי גם ששתיהן דתיות

אירועים קרובים