תוכן שיווקי

סביט 2013: הביתן הישראלי יוצא לדרך בחסות קבוצת אנשים ומחשבים

08/01/2013 11:32

תערוכת CeBIT, המתקיימת מדי שנה בהנובר שבגרמניה, נחשבת לתערוכת האלקטרוניקה והמחשבים הענקית והמובילה בעולם עם מעל 6,000 מציגים ומאות אלפי מבקרים מרחבי העולם. הביתן הישראלי בתערוכת סביט 2013 יוצג בהול 6 סביט פרו פתרונות מחשוב לעסקים, בדגש על חדשנות ופתרונות תוכנה לארגונים.

את שיתוף הפעולה עם תערכות סביט מנהלת חברת MIW, המתמחה בפיתוח עסקי בינלאומיים ובחסות קבוצת אנשים ומחשבים. לדברי אילת מור, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת MIW, "חברתנו המנהלת את הפויליון והמיזם המשותף, מנהלת ומובילה היערכות ושת"פ בין השותפות לביתן הישראלי – האחרונות מתאמות ביחד את זימון הלקוחות, המפיצים והאורחים הזרים על מנת ליצר מצב שבו לכל אחת מעשר החברות יש מכפלה של פגישות מתוזמנות שגדילה בהלימה למספר החברות השותפות לפויליון. אנו מנהלים נציגות פעילה במינכן שמטפלת באופן שוטף בחיזוק הקשר הגרמני-ישראלי והחדרת מוצרינו לתעשייה המקומית. המטרה היא ליצר בנוסף לזימון המבוסס שת"פ בין חברי הפויליון, פגישות מתואמות שיגובו בסרטון של 60 שניות לכל מציגה ישראלית באתר ובזימונים".

לדברי עפרה רקלין, סמנכ"ל שיווק בינלאומי ב-MIW, השותפות ישיקו באירוע מספר פתרונות חדשים, בהם:

Clarizen – הנהנית מהשקעת הון סיכון מהקרנות בנצ'מרק וכרמל, תציג את כלי ניהול הפרויקטים שפיתחה. הכלים מאפשרים גם לארגונים בינוניים וקטנים להשתמש ולשפר את ניהול הפרויקטים ועבודה בסביבה מבוזרת. החברה חתמה השנה על הסכמי הפצה ושיתופי פעולה אזוריים עם שותפים עסקיים בשוויץ, אירלנד דרום אמריקה ואסיה, וזכתה במספר פרסי תעשייה, לרבות Red Herring Top 100.

Watchitoo תציג את הטכנולוגיה הייחודית המאפשרת לגולשי אתרי טלוויזיה (לדוגמא mako, שמשתמשת בטכנולוגיה בין השאר לטובת תכנית "האח הגדול") לעלות לשידור באמצעות חיבור פשוט למצלמת רשת. כל אחד ואחת יכולים לעלות לשידור וכל הגולשים באותה עת יכולים לצפות בראיון בשידור חי ולשוחח על גבי המסך בצ'אט.

Chip PC Technologies תציג את פתרונותיה בתחום תחנות עבודה רזות בסביבות וירטואליזציה וענן. בנוסף, יוצג מוצר הדגל של החברה, Xtreme PC LXD, ויושק ה-HD PC, אשר מריץ את מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8). ה-HD PC מבוסס על מעבד כפול ליבה מתוצרת AMD, ומריץ את הפרוטוקולים החדשניים ביותר בשוק, כולל VMware View, פרוטוקול PCoIP מבית VMware ומציע תמיכה מלאה ב-HDX של סיטריקס (Citrix).

Netsource תציג את יכולותיה במתן שירותי מיקור חוץ למרכזי שיחות (call center), שירותי משרד וירטואלי, מיקור חוץ לפיתוחי סלולר ואינטרנט הניתנים ע"י צוותי החברה בכל העולם.

Vivotext תשיק את התוכנה שפיתחה, המאפשרת להמיר טקסט כתוב לדיבור סינטטי באיכות של דיבור אנושי. ייחודו של הפיתוח של Vivotext ביצירת ספרייה עשירה מאוד של דגימות קול אנושי וביכולתה של התוכנה לנתח את האלמנטים המוזיקאליים המצויים בטקסט המומר ולהפיק מהם דיבור בעל אינטונציה, הבעה, קצב וחיתוך דיבור אנושיים. לפתרון של ויוו טקסט ישומים רבים כולל תעשיית המשחקים, ספרים אלקטרונים, מכשירים ניידים והרשת האינטראקטיבית.

WORLD8 תציג את ה-SIM הבינלאומי שפיתחה ואשר כבר מופץ בישראל בסניפי הדואר. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת למשתמש ליהנות משרותי נדידה איכותיים במחיר קבוע ובתעריפים אטרקטיביים משאר העולם. מפעילת הסלולר הבינלאומית מאפשרת ללקוחות כל החברות להעביר לידיהם את השליטה בהוצאות הסלולר בחו"ל, לחסוך עד 80% בעלויות הסלולר בכל נסיעה וכן לדבר חופשי בסלולרי בחו"ל תוך שמירה על המספר המקורי.

Covertix תציג את מוצר הדגל שלה, SmartCipher, המאפשר תיוג אוטומטי של מסמכים סודיים ורגישים, ומוסיף להם הגנה דינמית, לרבות במצבים בהם אין חיבור לשרתי האירגון הפתרונות שמציעה קוורטיקס הם חדשניים בשל יכולתם להגן ולהצפין מידע על ידי מערכת אוטומטית, באופן שפתרונות DLP אחרים לא מצליחים לספק.

אילת מור מ-MIW מוסיפה לסיום: "המתחם הישראלי מעורר סקרנות רבה ומארגני התערוכה מקדמים את הביתן בערוצי השיווק של התערוכה ופרסום המתחם הישראלי באתר הבית סביט 2013. כמו כן אנו מארגנים פגישות ומזמנים באופן ישיר חברות מגרמניה ואירופה לבוא ולהיפגש עם החברות הישראליות".

להרשמה לביתן ולפרטים נוספים

אירועים קרובים