תוכן שיווקי

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "פתרונות IT הם רק האמצעי – המטרה היא לשרת את הצרכים העסקיים של הארגון"

08/01/2013 12:08
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל

"ב-2012 התמקדנו בקדום יכולות הארגונים הגדולים לשפר את ביצועיהם העסקיים", אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, בשיחה לרגל סיכום השנה שחלפה. "לשיפור השורה העליונה מצטיידים גופים עסקיים בארץ ובעולם בכלים המייעלים את הנגישות שלהם ללקוחות חדשים דרך תהליך ארגוני המנוהל יעיל יותר (BPM). שיפור השורה העליונה תלוי כיום מאד בפתרונות MOBILE. אין ארגון שלא מייצר כיום הכנסות בזכות פתרונות כאלו ואם אתה לא שם אתה לא קיים".

לדבריו, "שיפור השורה התחתונה מחייב עבודה ברבדים רבים כגון מיפוי נכסי הארגון כתהליכים הארגוניים לפרטי פרטים. מוצרים כגון ENTERPRISE ARCHITECTURE ממשפחת ARIS מאפשרים לבחון לפרטי פרטים כל רכיב ורכיב בארגון ולנתח ולייעל את הפעילות הפנימית. בסופו של דבר הדבר משפיע גם על השורה העליונה. פתרונות ה-BIG DATA של TERRACOTTA שהתחלנו לשווק ללקוחות בישראל פועלים בשני המימדים. היכולת להגיע למידע וללקוחות רלוונטיים בזמן מהיר יותר משפרת את השורה העליונה, וגם ברמת השורה התחתונה מסייעת לחתוך את הוצאות התפעול באופן דרסטי".

בשורה התחתונה, סיכם אלראי, "אנו כחברת IT מספקים פתרונות IT, אך הם האמצעי ולא המטרה. המטרה היא לשרת את הצרכים העסקיים של הארגון ולא את האתגרים הטכנולגים שכה אהבנו להתרפק עליהם בעבר. אנו ב-Software AG מדברים בשפת ה-BUSINESS וכך נמשיך לעשות גם ב-2013".

אירועים קרובים