תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | הוטלינק נכנסת לארץ באמצעות נציגתה דטה-מנאג'

עודד הנר, ה-CTO של הסטארט-אפ האמריקני הוטלינק (Hotlink) ואריק לב, מנכ"ל דטה-מנאג' (Datamanage), אומרים בראיון משותף: "הוטלינק פיתחה פיתרון ניהול ייחודי המשתלב באופן אינטגרלי עם Vcenter של VMware ומאפשר הרחבה של יכולות הניהול של Vcenter לסביבות וירטואליזציה נוספות ולספקי ענן, באופן שקוף, גמיש ודינמי לחלוטין. החברה מגדירה קטגוריה חדשה של שכבת ניהול - Super Hypervisor"

08/01/2013 14:00

לאחרונה נכנסה לישראל חברת הוטלינק, יצרנית טכנולוגיה לניהול סביבות וירטואליזציה וענן של יצרנים שונים, תוך התממשקות למערכת הניהול הנפוצה של VMware המוכרת בשם Vcenter. חברת דטה-מנאג' חתמה הסכם נציגות עם הוטלינק ותשווק את מוצריה בארץ השבוע הגיע לארץ עודד הנר, ה-CTO של הוטלינק, חברת סטארט-אפ אמריקאית שמצליחה למכור את המוצר לארגונים רבים בעולם, שמחזיקים סביבות מעורבות של VMware, מיקרוסופט וסיטריקס. שוחחנו עמו ועם אריק לב, מנכ"ל דטה-מנאג'.

הנר:  "הוטלניק מאפשרת הרחבה של מערכת הניהול של VMware כך שתנהל גם את הסביבות הוירטואליות האחרות באופן שקוף. המערכות שלנו מאפשרות למשתמשים להשתחרר מנעילה אצל ספק אחד. הוירטואליזציה פתרה אתגרים רבים, אך גם יצרה חדשים. הוירטואליזציה פתרה את אתגרי ה-SILO ברמת החומרה, כיום כבר לא משנה כיום מי יצרן השרת כי התפעול שלהם נעשה באמצעות מערכות הפעלה וירטואליות. ואולם מי שמפעיל גם סביבה וירטואלית פנימית וגם ענן נתקל בבעיה החדשה – ניהול. ברגע שיש טכנולוגיות שונות, צריך מערכות ניהול שונות לכל אחד מהם. הדבר יוצר אקוסיסטם של ניהול מהרמות התחתונות עד הפורטלים למעשה נוצר לנו בארגון אי של מיקרוסופט, אי של VMware, אי של אמזון ואי של סיטריקס".

"לפני שלוש שנים החלטנו למצוא דרך לפתח פתרון שיאפשר ניהול אחוד של פתרונות הוירטואליזציה של היצרנים השונים, והן את ספקיות מחשוב הענן כגון אמזון ואחרים. היתרון הוא בשבירת האיים הללו, ושנית המערכת מאפשרת לארגונים גמישות שנדרשת מאוד למחלקות ה-IT. אין אפשרות להעביר את כל הנכסים שבניתי בתוך הארגון לענן באופן שקוף אלא אם משתמשים בטכנולוגיה של הוטלינק".

למה ש-VMware לא תעשה את זה בעצמה?
עודד הנר, ה-CTO של הוטלינקלב: "חברה בסדר גודל הזה צריכה להחליט מה התיעדוף. בגלל שהם מובילי שוק לא בטוח שמעניין אותם לנהל סביבות וירטואליזציה של המתחרים שלהם. מה שיפה בפתרון של הוטלינק הוא שארגונים שעובדים עם VMware ורוצים לשלב סביבות וירטואליזציה נוספות יכולים להמשיך להישתמש בכלי הניהול של Vcenter אבל לנהל ולהקים שרתים וסביבות וירטואליות באמצעות מיקרוסופט או סיטריקס או ספקי מיחשוב ענן ובכך להוזיל באופן משמעותי את העלויות של האירגון".

הנר: "העלות של הטמעה של Hyper-V  לצד VMware תמיד תהיה יותר זולה, למעשה כמעט בחינם, וגם למיקרוסופט יש אינטרס להגדיל את נתח השוק שלה והם עושים כל מאמץ אבל אם הארגון רוצה לשמר לעצמו את כלי הניהול באופן שבו הוא רגיל לנהל את הסביבה הוירטואלית שלו, מבלי ללמוד מערכת חדשה, הוטלינק הוא החיבור בין כל העולמות הללו. ללא התוכנה של הוטלינק, מערכת VMware לא יודעת מה קורה בסביבת מיקרוסופט, ויש לה אינטרס להמליץ ללקוח ללכת על מערכת הניהול של הוטלניק כי אז היא יכולה לקבל מידע בזמן אמיתי כמה שרתים וירטואליים של יצרניות אחרות נמצאות בארגון. ניתן לומר שאנחנו מין שוויצריה קטנה בים של טכנולוגיות מתחרות. ההוכחה להצלחה שלנו היא זכיה ב-VMworld האחרון ב-Best Of The Show".

מתי ההכרזה הרשמית על הכניסה לישראל?
לב: "דטה-מנאג' עוד לא עשתה הכרזה רשמית, אך אנחנו נשיק החודש את המוצר בישראל. המטרה היא להגיע לכל הארגונים שמנהלים וירטואליזציה, למעשה אין ארגון שאין לו ניהול וירטואלי, נציע לו את הפתרון של הוטלינק על מנת לאפשר את הגמישות שהיום לא קיימת גם לארגונים בישראל".

אירועים קרובים