חברת פאנאיה גייסה 16 מיליון דולרים במימון סדרה ד'

סבב ההשקעות האחרון מומן בידי משקיעים קיימים בראשות באטרי ונצ'רס ● הכסף שגויס ישמש למימון המשך אסטרטגיית הצמיחה של פאנאיה ● כחלק מאסטרטגיה זו פתחה החברה באחרונה משרדים בניו-ג'רזי, גרמניה ויפן

חברת פאנאיה, ספקית תוכנה כשירות (SaaS) עבור שירותי בדיקה ואוטומציה לשדרוג מערכות ERP, הכריזה שהיא גייסה 16 מיליון דולרים במימון סדרה ד'. כל ההון הגיע מהמשקיעים הקיימים של החברה, בראשות באטרי ונצ'רס. בסבב השתתפו גם בנצ'מרק קפיטל (Benchmark Capital) וקרן הון-הסיכון של האסו פלטנר.

הכסף שגויס ישמש למימון המשך אסטרטגיית הצמיחה של פאנאיה. כחלק מאסטרטגיה זו פתחה החברה באחרונה משרדים אזוריים בסאדל ברוק, ניו-ג'רזי, בקרלסרוהה, גרמניה, ובטוקיו, יפן. היא אף ממשיכה להשקיע משאבים רבים במאמצי השיווק והמכירות שלה. בנוסף, החברה מתמקדת בהגדלת הצמיחה האורגנית שלה באמצעות פיתוח מוצר והתמיכה בחבילת יישומים נוספת, יחד עם שקילת הזדמנויות צמיחה אנאורגניות.

פאנאיה היא חברה המספקת תוכנה כשירות, מאפשרת שדרוגים ותחזוקה של ERP באמצעות מתן שקיפות בשינויי יישומים של עסקים ובקרה עליהם במהלך מחזור החיים של מערכת. היישומים של החברה מפחיתים את משך הזמן שמשתמשי סאפ (SAP) ואורקל (Oracle) משקיעים בשדרוגים, בבדיקות ובתחזוקה, וחוסכים באופן משמעותי בעלויות, בבדיקת סיכונים ובמאמץ. פאנאיה כבר חצתה את רף 850 הלקוחות, שרובם לקוחות סאפ. מאז הצגת הפתרון שלה לשדרוגי EBS (ר"ת E-Business Suite) מבית אורקל בשנה שעברה חצתה החברה את רף 100 לקוחות אורקל.

"סבב ההשקעות האחרון הזה מדגים בבירור את האמון החזק שיש למשקיעים שלנו בעתיד של פאנאיה", אמר יוסי כהן, מייסד ומנכ"ל החברה. "למרות העניין העצום של קבוצות נוספות להשקיע בפאנאיה, שימחו אותנו התמיכה והתיקוף החזקים, המתבטאים בעובדה שסבב המימון הזה הוגבל לקבוצת המשקיעים הקיימים שלנו".

"אנחנו מאוד מרוצים מהצמיחה המרשימה של חברת פאנאיה במהלך השנים האחרונות", אמר איציק פרנפס, שותף בבאטרי ונצ'רס. "פאנאיה ממשיכה להרחיב את סל המוצרים שלה, לחדור לשווקים חדשים ולהגיע ללקוחות גלובליים כמו קוואלקום (Qualcomm), סוני (Sony), ג'נרל אלקטריק (General Electric), פרוקטר אנד גמבל (Procter & Gamble), וול-מארט (WallMart) ובומברדייה. אנחנו נרגשים מההזדמנות להמשיך ולהשקיע בעתיד החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים