Gstat תטמיע את כלי כריית הנתונים שלה בבנק הקנדי Scotiabank; ההיקף: 12 מיליון שקלים

פתרונות התוכנה שיוטמעו מתבססים על תהליכי כריית מידע אוטומטיים, שיאפשרו לבנק למקסם את ההכנסות מלקוחותיו באמצעות המלצות פרסונליות להעמקת פעילות הלקוחות ושימורם ● אורי דוידוביץ', סמנכ"ל פיתוח עסקי של Gstat: "נאפשר לבנק לספק המלצות ממוקדות לקוח באופן מהיר ויעיל"

Gstat תטמיע את כלי כריית הנתונים שלה בבנק הקנדי Scotiabank. הסכם על הפרויקט נחתם השבוע והוא ייארך חודשיים-שלושה. היקפו הכספי עומד על 12 מיליון שקלים.

Scotiabank הוא אחד המוסדות הפיננסיים הגדולים בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1832 ומונה 70,000 עובדים. לבנק הקנדי למעלה מ-19 מיליון לקוחות ביותר מ-50 מדינות בעולם.

פתרונות התוכנה שיוטמעו מתבססים על תהליכי כריית מידע אוטומטיים, שיאפשרו לבנק למקסם את ההכנסות מלקוחותיו באמצעות המלצות פרסונליות להעמקת פעילות הלקוחות ושימורם. המערכת שתוטמע, Gstat Next Best Offer, היא מערכת אנליטית פרי פיתוח החברה, המאפשרת לבנק לזהות את המוצר או השירות הפיננסי המתאים ביותר כהמלצה שיווקית ללקוח ולזהות את הלקוחות הפוטנציאליים להעמקת פעילות בתחום האשראי וההשקעות. המלצות המערכת מתבססות על ניתוח אוטומטי של פרופיל ההתנהגות והצריכה של כל לקוח, תוך שימוש באלגוריתמי כריית מידע.

לדברי אורי דוידוביץ', סמנכ"ל פיתוח עסקי של Gstat, "פתרונות התוכנה שלנו יסייעו לבנק לחזק את הקשר עם לקוחותיו ולהגדיל את שביעות רצונם במקביל להצמחת הכנסותיו מהם. נאפשר לבנק לספק המלצות ממוקדות לקוח באופן מהיר ויעיל. החברה נמצאת בימים אלו במגעים מתקדמים לסגירת עסקאות עם לקוחות פיננסים נוספים בעולם, חברות תקשורת ובנקים באירופה ובדרום אמריקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים