תוכן שיווקי

חברת התוכנה פנמסופט (PNMsoft) רואה עליה חדה בהיקף המכירות ברבעון האחרון של 2012

13/01/2013 14:58

בעקבות ההשקה המוצלחת של מוצר חדש Sequence Kinetics BPM Suite בספטמבר 2012, חברת PNMsoft רואה עלייה חדה במספר החוזים שנחתמו עם לקוחות חדשים. ברבעון הרביעי של 2012 הצטרפו לקוחות חדשים רבים, ביניהם 11 חברות מתוך רשימת 2000 החברות הגדולות בעולם – שמות מובילים בתחומי שירותים פיננסיים, ייצור, ספקי אנרגיה ואחרים.

אנליסטים צופים כי ההכנסות העולמיות בשוק ניהול תהליכים עסקיים BPM (ר"ת Business Process Management) יגדלו מ-2.6 מליארד דולר בשנת 2011 ל-7 מיליארד דולר עד 2018. מאז שחרור Sequence Kinetics, חברת PNMsoft נהנית משיעור צמיחה גבוה משיעור צמיחת השוק.

ג'יימס לוקספורד, מנהל המוצר, ממשיל את חברת PNMsoft לסמארטפון של תוכנות ה-BPM: "בעת רכישת טלפון חדש, האם תקנה את המודל הקלאסי או סמארטפון? התשובה ברורה – הסמארטפון".

בין מוצרי תוכנת ה-BPM ,Sequence Kinetics הוא המוצר המוביל שמבוסס על תשתית מיקרוסופט שמסווג על ידי אנליסטים כ-Intelligent BPMS, והמוצר היחיד עם טכנולוגית HotChangeTM. המשמעות היא שהמוצר כולל תכונות כמו שיתוף פעולה צוותית וארגונית, יכולת ביצוע שינויים מהירים בכל רכיבי היישום ופריסת גרסאות חדשות ללא צורך בעצירת התוכנה, תמיכה במכשירים ניידים ללא צורך בקידוד או כתיבה מחדש של יישומים, , וניתוח חכם של נתונים – יכולות שמוצרים אחרים פשוט לא יכולים להציע.

PNMsoft היא אחת מתוך 13 ספקי ה-BPM שמוקמו ב-iBPMS Magic Quadrant של גרטנר לשנת 2012. מתוך 13 החברות רק שתי חברות מבוססות על טכנולוגיות מיקרוסופט. Sequence Kinetics מרחיבה פלטפורמות של מיקרוסופט כמו SharePoint ,CRM ו-Azure.
מנכ"ל PNMsoft, גל הורביץ, אמר כי "גרטנר ממליצה כי כל הארגונים צריכים להתחשב ב-iBPMS בתכנון ה-BPM שלהם", כך שזה לא מפתיע שחברות פונות אלינו, ספקית ה-iBPMS המובילה המבוססת על תשתית מיקרוסופט, כדי לקחת את העסק שלהם לשלב הבא. אנו מקבלים בברכה את לקוחותינו החדשים למשפחת PNMsoft, ולעולם של מצויינות, ניידות, שיתוף פעולה, ואופטימיזציה של תהליכים עסקיים.

אודות PNMsoft:
ב-PNMsoft אנו מאמינים כי עובדי IT יכולים להיות הכח המניע בהצלחתו של כל אירגון אם יוכלו להתאים כל העת את התהליכים העסקיים והמערכות בארגון לשינויים הנדרשים על מנת להתחרות בתנאי שוק דינמיים. על ידי טכנולוגית ה-HotChange הייחודית, Sequence Kinetics מאפשרת בניה ושינוי מהיר של יישומי תוכנה התומכים תהליכים עסקיים המותאמים למכשירים ניידים וPC-, תוך שמירה על נהלי הארגון וזמינות גבוהה של מערכות המידע.

PNMsoft נוסדה בישראל וכיום הינה חברה בינלאומית הפעילה בעיקר באירופה, צפון אמריקה והמזרח התיכון.

למידע נוסף, בקרו באתר

לפרטים נוספים: רון ורדינון, סמנכ"ל ומנהל פעילות פנמסופט בישראל: 072-2154620

אירועים קרובים