תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Infor EAM מנהל יותר ממליון נכסים, כולל יותר מ-500 רכיבי מאיץ ה-Large Hadron Collider, ששימש בגילוי האחרון של ה-"חלקיק האלוהי" בוזון היגס

13/01/2013 15:17

CERN, המרכז הגדול בעולם לחקר חלקיקים, מפעיל מכלול של מאיצי חלקיקים. מאיץ LHC הבנוי במנהרה טבעתית מצפון ל-CERN הוא המאיץ הגדול בעולם, הן מבחינת האורך, הן מבחינת עלות ההקמה והן מבחינת האנרגיה שאליה מגיעים החלקיקים המואצים. ב-CERN חברות 20 מדינות מאירופה, 6 מדינות נוספות, בהן ישראל, נמצאות במעמד של משקיף. CERN מנהל, מתפעל ומתחזק את כל התשתיות והנכסים שלו ע"י מערכת Infor EAM. יישום Infor EAM ב-CERN, כולל ניהול תפעול ואחזקה נכסים כולל, כולל ניהול עקיבות קריטיות, תאימות קרינה, ניהול רמת השירות ותחזוקה מונעות במתקן המחקר המוביל.

"כאשר הנכסים שלך הם ייחודיים כמו אלה ב-CERN, זה דורש את הרמות הגבוהות ביותר של מצוינות בתפעול, כולל יכולות ברמה עולמית לניהול נכסים ניידים, גישת אנשי ביטחון, דרישות מורכבות ודרישות למידע מאובטח בכל העת", אמר צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor. "אין מקום יותר קריטי מאשר מאיץ חלקיקי LHC, שלאחרונה עלה לכותרות עם התגלית החדשה של בוזון היגס החלקיק שמוגדר לשנות את ההבנה שלנו על היקום שלנו. Infor הוא מאוד גאה לשתף פעולה עם CERN במאמץ הזה".

עם יותר ממיליון נכסים וציוד לניהול, בנוסף לצוות הפנימי, CERN נעזר ב-50 ספקי שירות חיצוניים, במגוון חוזים ורמות שרות. Infor EAM מסייע ל-CERN לנהל ולהתייעל באופן שוטף. המטרה היא לא רק כדי לשפר את זמינות הציוד, אלא גם לעמוד ב-SLA, ולייעל את העלויות. חלק גדול מהפעילות של CERN היא טיפול ותחזוקת התשתית, חלק מהמכשור המדעי, מתקני חימום וקירור, כבישים, גנים וביטחון, כולם מנוהל באמצעות Infor EAM.

Infor EAM מייצר בארגון יותר מ-180,000 הזמנות עבודה בשנה, מטפל בתחזוקת שבר, תחזוקה מונעת ותחזוקה חזויה, ניהול מלאי ומארגן את לוחות זמנים של התחזוקה והפיקוח. Infor EAM הפך ללב של מערכת בקרת ייצור, המאפשרת לצוות ב-CERN לצפות בפירוט היסטוריה מלא עבור כל מכשיר מדעי. שילוב ה-Mobile סייע לשפר את הנגישות למידע מכל מקום ולייעל את הביצועים.

"ניטור המאיצים הוא אחד התחומים הקריטיים ביותר לחיזוי ומניעת תקלות", הסביר פדר מרטל, מהנדס מערכות, CERN. "פרויקט זה של פיקוח על ציוד רדיואקטיבי הוא מאוד חשוב עבור CERN, כפי שאנו מחויבים על ידי חוקי הגנה מפני קרינה כדי לשמור על המלאי של חומר רדיואקטיבי. זו נדרשת לדיווח של הרשות להגנה מפני קרינה בשוויץ ובצרפת".

פרויקט זה הוא אחד מהפרויקטים בהם מערכת Infor EAM משמשת לניהול, תפעול ואחזקת מתקנים בהם מעורב ציוד ומתקנים גרעיניים בעולם.

GIV Solutions, המייצגת ומיישמת את Infor EAM בישראל, יישמה והטמיעה במהלך השנים האחרונות את המערכת עם פתרונות המותאמים למגוון של תעשיות בארגונים גדולים ובינוניים בישראל.

אירועים קרובים