שלומי פרייס, נט-אפ: "2012 הייתה לא קלה; נקווה ש-2013 תהיה קלה יותר, אף אם עדיין מאתגרת"

"דווקא בשנה כזו, הערך המוסף של ספק IT בא לידי ביטוי: הוא פועל ביחד עם המנמר"ים על מנת למצוא ולהטמיע טכנולוגיות שיעזרו לארגון להיות טוב יותר, זריז יותר, ויעיל יותר", אמר פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל ● לדבריו, "על ספקיות המיחשוב לסייע למנמ"רים להוביל את ארגוני ה-IT ליעדים האסטרטגיים העסקיים שנקבעו על ידי ההנהלות, ולעשות זאת באופן מושכל ויעיל"

"אנחנו מצויים בתקופה מעניינת, של סיום וסיכום שנה ותחילתה של שנה מקצועית ואזרחית חדשה. אם נביט לאחור, הרי ש-2012 הייתה שנה מאתגרת, לא קלה. נקווה ששנת 2013 תהיה קלה יותר, אף אם עדיין מאתגרת", אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל.

פרייס דיבר בפתח מפגש פורום C3, פורום המנמ"רים של אנשים ומחשבים, שנערך במלאות 15 שנים לפורום. המפגש נערך ברומא, איטליה, בסוף השבוע האחרון, בהשתתפות יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT. נט-אפ הייתה נותנת החסות הראשית של האירוע. מנחה המפגש היה פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

לדברי פרייס, "דווקא בשנה כזו, הערך המוסף של ספק IT בא לידי ביטוי. הוא פועל ביחד עם המנמר"ים, מול הלחצים והאתגרים שלהם, על מנת למצוא ולהטמיע טכנולוגיות שיעזרו לארגון להיות טוב יותר, זריז יותר, חד יותר, כזה שפועל מול יותר לקוחות באופן יעיל יותר. על ספקיות המיחשוב לסייע למנמ"רים להוביל את ארגוני ה-IT ליעדים האסטרטגיים העסקיים שנקבעו על ידי ההנהלות, ולעשות זאת באופן מושכל ויעיל, תוך שהם מסייעים לארגונים להיות יעילים, גמישים, שירותיים ופועלים בתקציבי IT שהולכים ומצטמצמים".

הוא הוסיף, כי "הלקוחות מבינים שהם יכולים לעשות יותר עם הטכנולוגיה שלנו. ישראל היא מדינה מיוחדת בנט-אפ, זו מדינה מאוד גדולה בהיבט תפוצת מערכות האחסון שלנו: אנחנו מדורגים במקום ה-13 בעולם ובמקום השישי באירופה. אין לכך אח ורע ביחס לגודלה של ישראל, כמו גם ביחס לספקיות IT אחרות".

"נתח השוק של נט-אפ ישראל הוא פי שניים מנתח השוק העולמי ועומד על 33%", ציין פרייס. לדבריו, "אנחנו מודעים לכך שיש לנו מתחרים, וזה נוטע בנו מוטיבציה. 2012 הייתה שנה טובה לנט-אפ ישראל, נכנסו לקוחות חדשים והעמקנו את האחיזה בקרב לקוחות קיימים".

"אנחנו מסייעים למנמ"רים לצלוח את המגמות החדשות בעולם המיחשוב – ענן, וירטואליזציה ו-Big Data", אמר. "העולם הופך למקום לא פשוט. מטבע הדברים, על המנמ"ר מוטל מכבש לחצים במסגרתו הוא נדרש לעשות יותר בפחות. למקום הזה אנחנו נכנסים, עם תשתית הנתונים האג'ילית שלנו".

פרייס סיכם באמרו, כי "למרות המצב הכלכלי הלא פשוט, אני מעריך שנמשיך לצמוח גם ב-2013 בהיקפים נרחבים. נשלים את המשימות ונצעד קדימה. 2013 יכולה להיות טובה יותר וקשה פחות יחד אתכם, המנמ"רים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים