מנהל בכיר באפל מכחיש את השמועות על מכשירי iPhone זולים יותר

השמועות על מכשירי iPhone זולים החלו להתפשט ברשת, נטען שהם יוצעו בעיקר בשווקים מתפתחים ואנליסטים אף העריכו את ההכנסות שהם צפויים להניב לאפל ● אולם, פיל שילר, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי בחברה, הזים את השמועות בראיון לעיתון סיני ואמר, כי "למרות הפופולריות הרבה של הטלפונים החכמים הזולים, זה אף פעם לא יהיה עתידה של אפל"

בניגוד לשמועות שפורסמו במדיה, אפל (Apple) לא תציע בעתיד הקרוב מכשירי iPhone זולים יותר – כך על פי דברים שאמר פיל שילר, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי בחברה, ליומון בשפה הסינית Shanghai Evening News.

שילר התייחס למתח הרווחים המוביל בענף ממנו נהנית אפל וציין, כי אם החברה תציע מוצרים באיכות נמוכה יותר, הדבר יסכן את מתח הרווחים הגבוה ממנו נהנית החברה. "בתחילה, טלפונים רגילים זכו לפופולריות גבוהה בסין. כעת דחקו הטלפונים החכמים הזולים את הטלפונים הרגילים מהשוק", אמר.

הוא הוסיף והסביר, כי "למרות הפופולריות הרבה של הטלפונים החכמים הזולים, זה אף פעם לא יהיה עתידה של אפל. בפועל, על אף שהנתח של אפל בשוק הטלפונים החכמים הוא כ-20%, אנחנו נהנים מ-75% מהרווחים בשוק".

לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל, אך מבדיקה שנערכה עם העיתון הסיני עולה, כי שילר אמר את הדברים במהלך ראיון עם כתביו.

השמועות על מכשירי iPhone זולים שיוצעו בעיקר בשווקים מתפתחים במזרח פורסמו במקומות רבים במדיה והאנליסט ג'ין מונסטר מחברת פייפר ג'פרי (Piper Jaffray) אף העריך בשבוע שעבר, כי מכשירים אלה יניבו לאפל הכנסה שנתית של 6.5 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים