מחקר: משתמשי iPhone 5 הם הצרכנים הגדולים ביותר של תקשורת נתונים באירופה

"משתמש אחד במכשיר iPhone 5 צורך תקשורת נתונים בהיקף מקביל לזה של ארבעה משתמשים במכשירי iPhone 3G", אמר מחבר הדו"ח ● עוד עולה מהממצאים, כי היקף הצריכה של תקשורת הנתונים של משתמשי iPhone 5 גבוה ב-50% מזה של משתמשי iPhone 4S, שהיו הכבדים ביותר בשנה שעברה ● כמו כן, נפח הנתונים המועלים כיום לרשתות חברתיות הוא שישית מנפח הנתונים המורדים מהן, בהשוואה לשביעית לפני שנה

ההיקף של תקשורת הנתונים שצורכים המשתמשים במכשירי iPhone 5, שהושקו בספטמבר 2012, גבוה בממוצע פי ארבעה מההיקף הממוצע שצורכים המשתמשים במכשירי iPhone 3G, והוא הגבוה מבין כל המכשירים המקבילים באירופה – כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת המחקר Arieso, שמתמחה במכשירים ניידים. הנתונים נסמכים על בחינת השימוש בתקשורת נתונים ברשתות דור שלישי באירופה במשך 24 שעות.

היקף השימוש הגבוה ביותר נרשם בקרב משתמשים בטלפונים חכמים, מחשבי לוח ומכשירי ביניים, המכונים Phablets. "משתמש אחד במכשיר iPhone 5 צורך תקשורת נתונים בהיקף מקביל לזה של ארבעה משתמשים במכשירי iPhone 3G", אמר מייקל פלנגן, מחבר הדו"ח. היקף הצריכה של תקשורת הנתונים של משתמשי iPhone 5 גבוה ב-50% מזה של משתמשי iPhone 4S, שהיו המשתמשים הכבדים ביותר בשנה שעברה.

עוד עולה מהדו"ח, כי נפח הנתונים המועלים כיום לרשתות חברתיות הוא שישית מנפח הנתונים המורדים מהן, בהשוואה לשביעית לפני שנה. מבחינת נפח הנתונים המועלים, דוגמת תמונות לפייסבוק (Facebook), מקדימים המשתמשים במכשירי Galaxy SIII את המשתמשים במכשירי iPhone 5.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים