דני ביליצקי, בינת: "יש לשנות המצב הקיים של 'מגדל בבל' בין צוותי ה-IT השונים"

צריך לשנות את המצב בו "צוותי המיחשוב השונים בארגונים לא תמיד מקיימים ביניהם קשר הדוק ובהתאם, אינם מדברים בשפה טכנולוגית אחודה", אמר ביליצקי, סמנכ"ל מכירות פתרונות מיחשוב בבינת תקשורת מחשבים ● לדבריו, "המנמ"ר נדרש ליצור שפה משותפת בין צוותי ה-IT השונים והמענה לכך הוא הטמעת מערכת מיחשוב אחודה, שתומכת בכוח מיחשוב הולך וגדל, קישוריות למשתמשים וקישוריות לאמצעי האחסון"

"צוותי המיחשוב השונים בארגונים לא תמיד מקיימים ביניהם קשר הדוק ובהתאם, אינם מדברים בשפה טכנולוגית אחודה. את 'מגדל בבל' הזה יש לשנות", כך אמר דני ביליצקי, סמנכ"ל מכירות פתרונות מיחשוב ב-בינת תקשורת ומחשבים.

ביליצקי דיבר במסגרת כנס לקוחות שערכה בינת בשיתוף סיסקו (Cisco) ישראל. הכנס נערך היום (ג') בקראון פלאזה סיטי סנטר במגדלי עזריאלי בתל אביב.

לדברי ביליצקי, "המנמ"רים ניצבים בפני מספר אתגרים במקביל: צמצום בתקציבי המיחשוב, הצורך לספק יותר בפחות, משמע – יותר פרויקטים בפחות זמן, והמורכבות הגדלה והולכת של המערכות, כמו גם קצב גדילתן".

"כיום", אמר, "המנמ"ר נדרש ליצור שפה משותפת בין צוותי ה-IT השונים. מדובר בשפה טכנולוגית, ניהולית וביצועית אחודה בין צוותי האחסון, אנשי הסיסטם, אנשי התקשורת, אבטחת המידע ועוד".

הוא ציין שהמענה למצב זה הוא הטמעת מערכת מיחשוב אחודה, שתומכת בכוח מיחשוב הולך וגדל, קישוריות למשתמשים וקישוריות לאמצעי האחסון. "הטכנולוגיה של סיסקו מספקת מענה לצורך זה", אמר. "היא מנהלת את הקישוריות בין סביבות המיחשוב השונות בשפה אחודה. מערכות מיחשוב אחוד, דוגמת UCS של סיסקו, מאפשרות וירטואליזציה לא רק ברמת מערכת ההפעלה, אלא גם ברמת המערכות ההיקפיות, החיבור לרשת, היכולות הווירטואליות של השרתים והקישוריות לאמצעים נוספים".

"במהלך 2012 ביצענו יותר מ-15 פרויקטים להטמעת פלטפורמת המיחשוב האחודה של סיסקו במגוון מגזרים: פארמה, טלקום, היי-טק ופיננסים", ציין ביליצקי. "למרות המצב הלא פשוט ב-2012, זו הייתה השנה בה המערכות הללו פרצו – ובגדול. הצפי לשנה הנוכחית הוא אף גדול יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים