סמסונג לבית המשפט לערעורים בארצות הברית: להמשיך ולהתיר את המכירה של מכשירי Galaxy

במסמך שהגישה החברה הדרום קוריאנית לבית המשפט היא מבקשת מהשופטים להמשיך ולהתיר את המכירה כל עוד מתנהלים הדיונים על תביעתה של אפל על הפרת זכויות בפטנט שלה לטכנולוגיית חיפוש מסוימת ● זאת, לאחר שאפל ביקשה מבית המשפט לשקול מחדש את ההחלטה ● מומחים משפטיים מעריכים, כי הסיכויים שהשופטים ייענו לבקשה של אפל אינם גבוהים

סמסונג (Samsung) מבקשת מבית המשפט לערעורים בארצות הברית להותיר על כנה את דחיית הבקשה של אפל (Apple) לאסור על המכירה של טלפונים חכמים מדגמי Galaxy Nexus, כל עוד מתנהלים הדיונים על תביעתה של אפל על הפרת זכויות בפטנט שלה לטכנולוגיית חיפוש מסוימת. הדברים עולים ממסמך שהגישה החברה הדרום קוריאנית לבית המשפט.

בחודש אוקטובר דחה הרכב של שלושה שופטים בבית המשפט הפדרלי לערעורים את בקשתה של אפל לצו שיאסור על מכירת המכשירים של סמסונג עוד לפני שנערך המשפט. אפל ביקשה דיון נוסף בנושא, בפני הרכב של תשעה שופטים.

בפסק הדין מחודש אוקטובר קבעו השופטים רף גבוה להוצאת צווי מניעה שפוגעים במכירת מוצרים והחליטו שלא ניתן להוציא צו כזה על בסיס צר של פטנטים לתפקודים ספציפיים במכשירי טלפון. ההחלטה התקדימית משפרת את מעמדה של סמסונג ומאפשרת להותיר את המכשירים מתוצרת החברה על מדפי החנויות בארצות הברית, בזמן שהיא מנהלת מול אפל מאבק עולמי על פטנטים לטכנולוגיות של טלפונים חכמים.

מומחים משפטיים מעריכים, כי סיכוייה של אפל לשכנע את בית המשפט לערעורים לשקול מחדש החלטה זו אינם גבוהים. במסמך שהגישה סמסונג טוענת החברה שאין צורך בבחינה מחודשת של ההחלטה, משום שאפל אינה מסוגלת להוכיח קשר מובהק בין טכנולוגיית החיפוש המסוימת למכירות של מכשירי הטלפון ומשום שפסק הדין מאוקטובר מבוסס היטב.

לא ניתן היה לקבל תגובה מנציגי החברות אפל וסמסונג. הדיון הבא בין החברות בבית המשפט הפדרלי בסן חוזה שבקליפורניה נקבע למרס 2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים