תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סארין מדאג'י, מנהלת מוצר בקבוצת הפתרונות הקריטיים (BCS) בחטיבת ה-Enterprise של HP

15/01/2013 16:33

שלום סארין. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספר לנו קצת על עצמך.
היי, שמי סארין מדאג'י, ואני מנהלת מוצר בקבוצת הפתרונות הקריטיים (Business Critical solutions – BCS) בחטיבת ה-Enterprise של HP.

מהם האתגרים של הלקוחות כיום?
עולם המידע משתנה יחד עם השינוי בכמויות המידע שחברות מתמודדות מול, סוגי המידע השונים והחדשים שנוצרים מטראסאקציות הולכות וגדלות גורמות למערכת לזמן תגובה נמוך, המערכות נאלצות להתמודד עם שאילתות חדשות ומאתגרות שהן לא ברורות ומוגדרות מראש. ככל שהלקוחות הולכים וגדלים כך גם מסדי הנתונים שלהם, ולכן הם מתמודדים עם כמויות גדלות של נתונים, ביקוש להריץ אנליזות על בסיסי הנתונים הללו והצורך לפתרונות שמכילים נתונים מובנים ומוגדרים שמאיצים זמני תגובה. בעידן של היום, כולם צריכים את תשובה לשאלה שלהם כאן ועכשיו.

מה בין זה לבין פתרונות MS/SQL? איך פתרונות MS/SQL מספקים מענה לאתגרי הלקוח?
HP ו-Microsoft איחדו כוחות ויצאו עם HP Parallel Data Warehouse, פתרון מובנה חומרה, תוכנה ושירות שקל להתקנה, תפעול וניהול מאשר פתרון Data Warehouse מסורתי.הפתרון מבוסס על Microsoft SQL Server 2012 R2 Parallel Data warehouse ומאפשר גישה לנתונים עם יכולת גידול מסיבית וזמני תשאול מהירים הרבה יותר מאשר שרתי SQL מסורתיים. לפתרון יש יכולות לגדול ל-Petabytes של מידע מבלי לפגוע בביצועים, דרישה זו חשובה ללקוחות הגדולים על מנת לא לחשוש מהתרחבות. המערכת עברה אופטימיזציה של האחסון, הרשת והשרתים למחסן הנתונים ומורכב מחומרה של HP ותוכנה של Microsoft, המערכת בעצם מגיעה ללקוח כבר מוכנה לפי הצורך לנפח, כוח עיבוד ותעבורת רשת שהלקוח צריך.

איפה הערך ללקוח?
לקוחות עם HP PDW מקבלים מערכת מותאמת לביצועים גבוהים לפי מיטב ההתנסות של חברת HP ו-Microsoft. בגלל שהמערכת נבדקה באופן מלא על ידי אנשי מקצוע של HP ו-Microsoft, המורכבות של עיצוב פתרון מחסן נתונים מצטמצם משמעותי. זה, בשילוב עם שירותי ההתקנה של HP, מאפשר ללקוח לפרוס פתרון שלם תוך מספר ימים, ולא חודשים, בנוסף הלקוח מקבל סט של כלים משלימים כמו ETL, ניתוח, דיווח ו-Master Data Management כחלק מהפתרון.

כתוצאה מכך, הלקוח יכול ליהנות מ:

*         פלטפורמה מלאה ל -BI ו- EIM

*         אינטגרציה של Microsoft System Center Operation Manager

*         חוויית משתמש קצה מהירה ויעילה לניתוח ודיווח

*         מותאם גם לכלי ETL ו BI שאינם של Microsoft כגון, Business Objects SAP, אינפורמטיקה, ו-MicroStrategy

*         חיבורי Hadoop לאינטגרציה חלקה בין Parallel Data Warehouse  לבין סביבת Hadoop.

למה HP? ולמה עכשיו?
HP כיום נמצאת בשיתוף פעולה עם חברות מובילות על מנת לתת את הפתרונות שהלקוחות שלנו צריכים ומחפשים, אנחנו רוצים לאפשר ללקוחות להנות ממערכות מובנות, אופטימליות ומקונפגות על פי צרכיהם שמגיעות אליהם כחבילה ופתרון אחד.

תודה סארין. להשתמע.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים