מטריקס הטמיעה מערכת ERP של תפנית בכספיט בפרויקט בהיקף 1.5 מיליון שקלים

המערכת משרתת 50 מ-100 עובדי החברה וכוללת מודולים פיננסי, לוגיסטי, שירות ובילינג ● הפרויקט בוצע בעקבות מיזוג שלוש חברות שאוחדו תחת המותג כספיט – סוויטש, נטפוס וכספיט עצמה - שלכל אחת מהן הייתה מערכת ERP שונה ● במסגרת הפרויקט שולבו מערכות לניהול מוקד שירות, טכנאים והסכמי שירות, מערכת תגמול לאנשי מכירות ושירות, תיאום שיבוץ וסגירת קריאות שירות, וכן מערכת ניהול גבייה ובילינג

חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס השלימה הטמעה של מערכת ה-ERP תפנית בכספיט טכנולוגיות תשלום. הפרויקט החל בדצמבר 2011 והסתיים בדצמבר 2012, והיקפו הכספי עומד על 1.5 מיליון שקלים.

כספיט טכנולוגיות תשלום מתמחה בייבוא, פיתוח ושיווק מערכות תשלום – מסופי אשראי, קופות רושמות וקופות ממוחשבות. הפרויקט בוצע בעקבות מיזוג שלוש חברות שאוחדו תחת המותג כספיט: סוויטש, נטפוס וכספיט עצמה.

המערכת משרתת 50 מ-100 עובדי החברה וכוללת מודולים פיננסי, לוגיסטי, שירות ובילינג. כספיט מספקת שירות לכ-40 אלף בתי עסק פעילים.

במסגרת הפרויקט שולבו מערכות לניהול מוקד שירות, טכנאים והסכמי שירות, מערכת תגמול לאנשי מכירות ושירות, תיאום שיבוץ וסגירת קריאות שירות, וכן מערכת ניהול גבייה ובילינג. תפנית כוללת שולחן עבודה בכל מחלקות החברה – דבר שמאפשר למוקד שירות הלקוחות להעביר קריאות לגורמים שונים בארגון, תוך בקרה על סיום טיפול בזמן תקין.

לפני המיזוג עבדה כל אחת מן החברות עם מערכת ERP שונה, מתודולוגיות עבודה שונות וממשק מינימלי בין המערכות שפעלו בכל חברה. מטרת הפרויקט הייתה לאחד ולמזג תחת מערכת אחת את הפעילות ולייצר מיטוב של תהליכי עבודה חוצי ארגון, שיפור זרימת המידע בארגון והטמעת מנגנוני בקרה למנהלים.

לדברי מאיר רן, מנכ"ל כספיט, "מיד לאחר המיזוג מצאנו שהחברות שונות מאוד בתפישתן ובתהליכי העבודה שלהן. כיוון שהיצע המוצרים שלנו גדל, וכך גם סוג השירותים וסוגי ההתקשרות, חיפשנו מערכת שתסייע במיזוג מיטבי של תהליכי העבודה ושתתמוך בצורות שונות של עבודה, מוצרים שונים ומודלים חדשים של מכירה והשכרה. זאת, לצד השגת התייעלות, הגדלת הרווחיות וכמובן שיפור של רמת השירות".

דנה זיכלינסקי, מנמ"רית כספיט, ציינה ש-"קיבלנו מערכת שמספקת כמה יתרונות, בהם העובדה שהיא מאפשרת לנו להשיג יכולות שליטה ובקרה טובות יותר, מה שמסייע לנו להתייעל ולהגדיל את הרווחיות. בנוסף, הקשר ההדוק בין מערכת שירות הלקוחות למערך הלוגיסטי מאפשר לנו להשיג שליטה בזמן אמת על רמות המלאי. ממשק המשתמש נוח לשימוש והוא מאפשר חיפושים וסינונים בקלות. מסכי המשתמשים ניתנים להתאמה אישית בלחיצת כפתור, כך שניתן להחליט על מראה מותאם לכל יחידה או משתמש ולרכז את המידע הנדרש לו בצורה מיטבית".

לדברי עמירם קסוס, מנהל הפרויקט במטריקס, "מדובר בפרויקט מורכב שכלל הסבות משלושה מאגרי מידע שונים, שינוי תהליכים ארגוניים וכן פיתוח והטמעה של מודולים ייחודיים לארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים