רענן ביבר, VMware ישראל: "למרות המצב הכלכלי, הווירטואליזציה תתפשט ב-2013"

"תקופת אחרי הבחירות הולכת להיות מאתגרת ולא קלה, אולם הווירטואליזציה הפכה לעובדה והיא תתפשט השנה", אמר ביבר, מנכ"ל VMware ישראל ● לדבריו, "ארגונים מבינים שווירטואליזציה איננה מדע בדיוני, היא דבר בטוח, בדוק, מוכח, עם החזר השקעה ודאי וברור"

"הימים שאחרי הבחירות הולכים להיות מאתגרים ולא קלים. למרות זאת, הווירטואליזציה הפכה לעובדה והיא תתפשט השנה. השאלה היא לא 'האם' אלא 'מתי'. אני גם מעריך שהפעילות שלנו תגדל השנה", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

ביבר דיבר בכנס שותפים עסקיים של הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה, שהופק על ידי אנשים ומחשבים ונערך אמש (ד') באולם האירועים דופלקס בהרצליה, בהשתתפות עשרות בכירים מהענף. מנחה הכנס היה חנן אלטיף, מנהל שותפים עסקיים ב-VMware ישראל.

לדברי ביבר, "ארגונים מבינים שווירטואליזציה איננה מדע בדיוני, היא דבר בטוח, בדוק, מוכח, עם החזר השקעה ודאי וברור". הוא ציין שעל פי נתונים של IDC, הנתח של VMware בשוק הווירטואליזציה הישראלי עומד על 74%. "למרות זאת, יש כמה תחומים בהם המלאכה עוד רבה".

"הווירטואליזציה מהווה תשתית הכרחית לענן ומעבר טבעי אליו, וזה צפוי לצמוח", הוסיף. "86% מהמכירות שלנו הם לשרתים בענן, מה שמצביע שהגענו לבשלות ושצריך לשמר את התחום הזה". תחום פעילות נוסף אותו ציין ביבר הוא "ניהול התשתיות הווירטואליות. קיים פער בין אחוז המימוש של הווירטואליזציה למימוש של כלי הניהול לתחום. הלקוחות לא רוכשים או לא מנצלים עד תום את כלי הניהול לווירטואליזציה".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

הוא ציטט בכיר בחברה לפיו "הווירטואליזציה תשטוף את שוק ה-SME" ואמר, כי גם בתחום זה יש לחברה הרבה לעשות בארץ. ביבר אף ציטט נתון לפיו 84% מהמכירות של VMware הן למגזר הממשלתי והתעשייתי. "השאר הוא ל-SME – אז יש עוד הרבה מה לעשות". נתון נוסף אותו ציטט ביבר, הפעם של IDC, מצביע על כך ש-73% מהשרתים הווירטואליים שנמכרו בשנה שעברה בארץ היו של VMware ו-23% – של מיקרוסופט (Microsoft). "נתון מעניין הוא שפלח השוק המצרפי של שתי הספקיות עומד על 96%. החדירה שלנו בקרב לקוחות גדולים עומדת על 100% לערך", אמר.

עוד הוא ציין, כי "VMware היא שחקן חדש יחסית בתחום הווירטואליזציה של תחנות הקצה, שפועל בתחום שלוש שנים וצומחים בקצב המהיר ביותר בו. ככלל, שוק זה עומד כיום בעולם על 2.4 מיליארד דולרים וצפוי לצמוח לעשרות מיליארדים. בארץ כבר ביצענו פרויקטים במגזרי הביטחון, הבריאות, הבנקאות וההיי-טק".

לדברי ביבר, "נתמקד השנה במכירה של כלל קווי המוצרים שלנו, לא רק של וירטואליזציה. נעמיק את החדירה בקרב לקוחות קיימים ונרכוש לקוחות חדשים. נתמקד, בין השאר, בעולם ה-SME".

לצד ביבר השתתפו באירוע: דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל; שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל; שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל (Dell) ישראל; דורון דרייר, מנכ"ל ארוו ישראל; אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות; חיים מזרחי, מנכ"ל מלם-תים; אודי ויינטראוב, מנכ"ל אומניטק מקבוצת מלם-תים; רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי; מיכאל בורשטיין, מנכ"ל טרה סקיי (TeraSky); שריג צור, מנכ"ל אנקור; יוסי צייגר, מנכ"ל הראל טכנולוגיות מידע; אושרי שרון, מנכ"ל !We מקבוצת חילן; דבורה ואבי כרמון, מנכ"לית ויושב ראש בנפיט טכנולוג'יס; ועדי שיין, מנכ"ל One1 Systems.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים