נתי אברהמי, קבוצת יעל: "על המנמ"רים והספקים לעשות חשבון נפש ולמגר את אי העמידה בלו"ז"

"המנמ"רים והספקים צריכים לשאול את עצמם למה הגענו בכלל למצב בו דנים במעמדו של המנמ"ר", אמר אברהמי, מנכ"ל הקבוצה ● הוא ציין בפני הנוכחים במפגש במלאות 15 שנים לפורום C3 של אנשים ומחשבים ש-" אם הייתי מספר לכם על פרויקט שהחל בראשית ינואר 2013 ויסתיים בדצמבר 2013 לא הייתם מאמינים" ● "הגענו למצב שאנחנו כבר לא מתרגשים מאי העמידה בלוחות הזמנים, אבל להנהלות הארגונים מתחיל להימאס מהתופעה הזו", אמר

"מן הראוי שהמנמ"רים והספקים יעשו חשבון נפש וישאלו את עצמם למה הגענו בכלל למצב בו דנים במעמדו של המנמ"ר", כך אמר נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל. לדבריו, אחת הסיבות לכך היא חוסר העמידה בלוחות זמנים.

אברהמי אמר את הדברים בכנס המנמ"רים והמנכ"לים של פורום C3 של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה ברומא לציון מלאות 15 שנים לקיומו של הפורום. מעמדו של המנמ"ר נדון ביום הראשון של הכנס, לאור העובדה ששני גופים פיננסיים גדולים במשק – בנק הפועלים ובנק לאומי – מינו מנמ"רים בכירים מחוץ לארגון, שלא באו מעולם ה-IT.

"שערו בנפשכם שהייתי מספר לכם על פרויקט שהחל בראשית ינואר 2013 ויסתיים בדצמבר 2013", אמר אברהמי לנוכחים. "סביר להניח שחלק מכם יגחך, אחרים יחייכו ובכל מקרה, אף אחד לא יאמין שזה יכול לקרות. זו אחת הסיבות לעובדה שהמנמ"רים צריכים כיום להילחם על מעמדם. הגענו למצב שאנחנו כבר לא מתרגשים מאי העמידה בלוחות הזמנים, אבל להנהלות הארגונים מתחיל להימאס מהתופעה הזו. אי עמידה בלוחות זמנים גורמת להפניית אצבע מאשימה כלפי המנמ"ר ואנחנו, הספקים, צריכים לעזור למנמ"רים למנוע תופעות כאלה, על ידי יצירת שותפות אמיתית איתם, מחירים הוגנים – ועמידה בלוחות הזמנים".

ביומו השני של הכנס דיבר אברהמי על קבוצת יעל, בראשה הוא עומד, וציין שהיא חוגגת השנה יובל להיווסדה. לדבריו, אחד המאפיינים של הקבוצה הוא נאמנות העובדים. "יעל מעסיקה כיום 120 עובדים שמועסקים בה יותר מ-15 שנים והעובדת הוותיקה ביותר החלה לעבוד אצלנו ב-1970".

"המוטו שלנו הוא שותפות וערך מוסף", הוסיף. "העובדים צריכים ללמוד לוותר, לא תמיד להיות צודקים ולתת לאחרים את התחושה שהם מקבלים את מה שהם רוצים. זו אחת הסיבות שיעל שורדת 50 שנים וחברות רבות שנוסדו יחד איתה או אף קמו אחריה כבר לא קיימות".

"הדבר השני שמייחד אותנו הוא הטכנולוגיות", ציין אברהמי. "אנחנו ממוקדים ויש תחומים שאנחנו לא עוסקים בהם, כי אין לנו בהם ערך מוסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים