גוגל הרחיבה את Street View למאות ערים, ישובים ואתרים נוספים בישראל

התמונות הפנורמיות החדשות מתווספות למהלך שהחלה החברה באפריל האחרון, במסגרת פיילוט שכלל צילומים של אתרים ורחובות מירושלים, חיפה ותל אביב-יפו ● כעת יכולים הגולשים לצפות בצילומים של מאות ערים, ישובים, כפרים, אתרי מורשת והיסטוריה ואטרקציות תיירותיות ברחבי ישראל ● בעתיד צפויה ענקית החיפוש להרחיב את השירות עוד יותר, להעלות תמונות מאזורים, רחובות, ערים וישובים נוספים בארץ

גוגל (Google) הרחיבה את הפריסה של שירות Street View בישראל למרבית המקומות בארץ. בפוסט שהעלתה אמש (ד') לבלוג של שירות המפות Google Maps, כתבה ענקית החיפוש, כי כעת יכולים הגולשים לצפות בצילומים של מאות ערים, ישובים, כפרים, אתרי מורשת והיסטוריה ואטרקציות תיירותיות ברחבי ישראל.

התמונות הפנורמיות החדשות שהעלתה גוגל מתווספות למהלך שהחלה החברה באפריל האחרון, במסגרת פיילוט שכלל צילומים של אתרים ורחובות מירושלים, חיפה ותל אביב-יפו, בהן של הכותל המערבי, הגנים הבהאיים וחופי תל אביב. מעתה, יכולים משתמשי גוגל מרחבי העולם שרוצים לבקר בישראל, או מתעניינים בנופי הארץ, לערוך סיורים וירטואליים גם בצפת, בשונית האלמוגים של אילת, בים המלח ובסמטאות הצרות של העיר העתיקה בעכו. מקומות נוספים שתמונותיהם הועלו לשירות הם טבריה, הכנרת, הגן הלאומי כפר נחום ותל מגידו.

צילומים של הערים הנבטיות הקדומות ממשית ושבטה, שתיהן אתרי מורשת עולמית על פי ארגון אונסק"ו, נמצאים מעתה גם הם על גבי שירות המפות של גוגל. כמו כן, ניתן לסייר באמצעות השירות בגן הלאומי בית שאן, במצודה הצלבנית שצופה על החפירות בציפורי ובעמודי החול והנוף העשיר בנחושת של שמורת הטבע תמנע. בנוסף, ניתן לראות שם את השוק הדרוזי הססגוני של דליית אל כרמל, העיר הבדואית רהט ודרך בורמה, שנסללה ב-1948 על מנת לעקוף את הכניסה הראשית החסומה לירושלים הנצורה.

אוהדי הספורט יוכלו לחזות בצילומים של אצטדיון רמת גן ובלומפילד. אוהבי המוזיאונים יוכלו לבקר במדעטק – המוזיאון הלאומי למדע שבחיפה, במוזיאון השואה בקיבוץ יד מרדכי, במוזיאון לוחמי הגטאות של קיבוץ לוחמי הגטאות, במוזיאון לתרבות הבדואית במרכז ג'ון אלון שבנגב ובמוזיאון אגד.

כמו כן, גוגל העלתה תמונות מאופקים, אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, הרצליה, טירה, כפר קאסם, עוספיה, נצרת, נתניה, פתח תקווה, קריית גת, ראשון לציון, שדרות וערים רבות אחרות בישראל. בעתיד צפויה החברה להעלות תמונות מאזורים, רחובות, ערים וישובים נוספים בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים