תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם חיליק ליבוביץ, מנהל מכירות לתחום ה-BCS ב-HP ישראל

17/01/2013 13:28

שלום חיליק. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספר לנו קצת על עצמך.
שלום רב. שמי חיליק ליבוביץ, כאמור, ואני מנהל מכירות של HP ישראל לתחום ה-BCS (ר"ת Business Critical Solutions) למתן פתרונות לארגונים גדולים בתחום המערכות הקריטיות. כידוע, ל- HP מגוון פתרונות בתחום זה המבוססים בין היתר על מערכות HP-UX, VMS, מערכות HP-Non Stop מבוססי ארכיטקטורת מעבדי איטניום של אינטל ומערכות מבוססות ארכיטקטורת מעבדי X86 שמריצות מערכת הפעלה Linux / Windows. לארכיטקטורת ה-X86 קיים פתרון חשוב נוסף – תוכנת האשכול Service Guard HP-MC למערכות מבוססות מערכת ההפעלה לינוקס. (בנוסף לתמיכה של התוכנה במערכות HP-UX). תחום נוסף מאד מעניין הוא נושא מערכות Appliance לסביבות SAP-HANA (שנרחיב לגביהן כאן בהמשך) וסביבות EDW של מיקרוסופט לצורך קונסולידציה של מסדי נתונים (DB) של SQL.

מהם האתגרים של הלקוחות כיום?
לרוב הלקוחות המריצים מערכות SAP ישנן מערכות BW. מערכות BW אלו מכילות בתוכן מידע מאד שימושי למקבלי ההחלטות בארגונים. ישנו צורך בנגישות למידע זה במהירות מאד גבוהה על מנת לקבל החלטות כמעט בזמן אמת. לכן, נדרשת מערכת שתספק מידע שכזה ובמהירות האפשרית.

מה זה SAP HANA ואיך זה בא לידי מביא לידי ביטוי את תפיסת התשתיות האחודות?
SAP-HANA עונה בדיוק על הצורך של אספקת מידע חיוני למקבלי ההחלטות בארגון ובמהירות מירבית. SAP-HANA הינה מערכת "In Memory Computing Appliance" שבה נידחס המידע ונשמרות כמויות גדולות של נתונים בזיכרון ה-RAM המהיר, במקום במערכי איחסון איטיים. הטכנולוגיה נועדה להקל את ההתמודדות עם בעיית הכמויות האדירות של המידע בארגון, באמצעות עיבוד מיידי של כמויות גדולות של מידע באופן מיידי, ועל-ידי כך לקצר את זמני העידכון והמענה לשאילתות של נתונים תפעוליים לצורך קבלת תובנות והחלטות עסקיות תוך כדי המשך הפעילות העסקית הרגילה ומקנה לארגונים תובנה טובה יותר של הפעולות העסקיות.

חברת HP הינה השותפה העסקית הגדולה ביותר של SAP בעולם בכלל ובישראל בפרט. ל-HP מגוון פתרונות תשתית (Appliance) בגדלים שונים עבור ה-HANA – החל מגדלים קטנים (XS) של 256GB ועד לגדלים של עשרות TB מבוססות ארכיטקטורת Scale-Out. לקוח שרוכש תשתיות של מערכת HP SAP-HANA נהנה ממערכת שעברה סרטיפיקציה מלאה של SAP, משירותי התקנה והטמעה מיוחדים של מומחי HP מחו"ל ל HANA בחצר הלקוח – כולל העברת המידע ללקוח על מנת להקל את הטמעת המערכת.

דבר נוסף ומאד חשוב, HP הינה החברה היחידה, נכון לעכשיו, שקבלה סרטיפיקציה מ-SAP לצורך אספקת מערכות גיבוי ל-HANA (מערכות DR).

איפה הערך ללקוח?
באמצעות ה-SAP-HANA הערך ללקוח הינו כאמור, השגת תובנות בזמן אמת של המצב העסקי, קבלת החלטות נבונות יותר, במהירות רבה יותר, באמצעות גישה מיידית לכל המידע הרלוונטי בארגון. הערך ללקוח שרוכש מ-HP מערכת HP SAP-HANA מתבטא בכך שהוא יכול להיות סמוך ובטוח שהוא מקבל מערכת שעברה את כל ההסמכות הנדרשות ע"י SAP ומקבל מערך תמיכה ושירות ברמות הגבוהות ביותר ע"י מערך התמיכה של HP בישראל.

למה HP? ולמה עכשיו?
למה HP? כיוון שכפי שהזכרתי למעלה, HP הינה השותף העסקי הגדול ביותר של SAP. ל-HP ול-SAP שיתופי פעולה נרחבים בנושא SAP-HANA ולמעשה HP הקימה מערך של קרוב ל-100 מהנדסים בגרמניה – HP In-Memory Center of Excellence – מצויינות בתחום SAP-HANA.  למה עכשיו? כי עכשיו זה הזמן והבטחון המוחלט של הלקוחות לרכוש מערכות HANA אשר עברו הסמכות והמציגות ביצועים מעולים לתועלת העסקיות שלהם. הצטרפו לעשרות הלקוחות שכבר הטמיעו HANA ברחבי אירופה.

תודה חיליק. להשתמע.
שמחתי. תודה.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים