בעקבות הידיעות על דל: גבר העניין ברכישת נכסים של HP

החברה קיבלה בימים האחרונים מספר פניות מגורמים שביקשו לבדוק אפשרות לרכישה של חלק מנכסי החברה ● על פי מקורות יודעי דבר, פניות שכאלה מתקבלות באופן קבוע, אולם הזרם גבר מאז פרסום הידיעות על כך שדל המתחרה מקיימת מגעים עם חברת ההשקעות Silver Lake לגבי רכישה אפשרית של החברה והפיכתה לפרטית ● HP סירבה להגיב, אולם על פי המקורות, היא לא מתכוונת למכור יחידות חשובות שלה

בימים האחרונים התקבלו ב-HP מספר פניות בלתי מחייבות מגורמים שביקשו לבדוק אפשרות לרכישה של חלק מנכסי החברה. אולם, מקורות יודעי דבר מסרו אתמול (ד'), כי HP לא מתכוונת למכור יחידות חשובות שלה.

HP מקבלת באופן קבוע פניות מבנקאים, נציגים של חברות השקעות וחברות היי-טק, אך על פי המקורות, זרם הפניות גבר מאז שפורסמו ידיעות על כך שדל (Dell) המתחרה מקיימת מגעים עם חברת ההשקעות Silver Lake לגבי רכישה אפשרית של החברה והפיכתה לפרטית.

הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ציטט אתמול מקורות שביקשו לשמור על עילום שם, שטענו, כי "מספר קונים פוטנציאליים" הביעו עניין ביחידות EDS ואוטונומי (Autonomy) של HP. בחברה סירבו להגיב.

כזכור, HP נאלצה למחוק הון במיליארדי דולרים בעקבות הרכישות של EDS ואוטונומי, שנעשו בשנים האחרונות. ובכל זאת, המנכ"לית, מג ויטמן, הדגישה שהיא רואה ב-EDS ובאוטונומי נכסים טכנולוגיים חשובים של החברה. לגבי אוטונומי מתנהלת חקירה פדרלית בחשד לאי סדרים חשבונאיים מצד הבעלים הקודמים של החברה.

בדו"ח האחרון שהגישה לרשויות ציינה HP, כי בכוונתה להיפטר ממספר נכסים "שאינם מסייעים לנו עוד לעמוד ביעדים האסטרטגיים שלנו", אך נראה שהכוונה היא לנכסים קטנים, שאינם מצויים בליבת הפעילות של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים