ביקור ממלכתי ב-EMC

שר התקשורת והרווחה, ח"כ משה כחלון, הגיע אתמול (ד'), מלווה במנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל, למרכז המצוינות של EMC שבהרצליה, המנוהל על ידי ד"ר ארנה ברי. בפגישה שקיימו השניים עם ההנהלה הבכירה של החברה בישראל, שכללה גם את ארט קוביילו – יו"ר RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, נדונו נושאים העומדים על סדר יומו של משרד התקשורת, בהם אבטחת מידע ולוחמת סייבר ומהפכת הסיבים האופטיים, FTTH (ר"ת Fiber To The Home). בר טל ציין, כי משרד התקשורת, כרגולטור, נדרש להבטיח שיינתן מענה על ידי ספקיות התקשורת לאיומי האבטחה המתגברים ברשת, מאחר שהצרכן הפרטי לא מסוגל לעשות זאת בעצמו.

קוביילו הוסיף ואמר לשר כחלון, כי "ישראל נקטה בעמדת מנהיגות בשנים האחרונות בתחום הסייבר ומהווה מודל ייצוגי בינלאומי מבחינת האסטרטגיה שהיא מאמצת כדי להגן על התשתיות הקריטיות שלה. ההיסטוריה מראה שלישראל יש קשר הדוק כמעט לכל ההצלחות של RSA בתחום, ויתרה מכך – ליבת האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה נמצאת במדינה זו".

מימין: ד"ר ארנה ברי, מנהלת מרכז המצוינות של EMC וסגנית נשיא ב-EMC Corporstion; ארט קוביילו, יו"ר RSA; ח"כ משה כחלון, שר התקשורת והרווחה; ועדן בר טל, מנכ"ל משרד התקשורת

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים