שוב: גוגל נבחרה למקום העבודה הטוב ביותר

המגזין פורצ'ן בחר בענקית החיפוש כמקום הטוב ביותר לעבוד בו, בפעם הרביעית ● על פי המגזין, הבחירה היא "לא רק בגלל 100 אלף שעות של עיסויים מסובסדים שהחברה העניקה לעובדיה ב-2012; היא מעניקה לעובדים מרכזי בריאות, מרכזי ספורט ועוד" ● במקום השני דורגה סאס, נט-אפ דורגה במקום השישי ● בלטו בהיעדרן מהרשימה: אפל, אמזון, פייסבוק וטוויטר

עובדי גוגל (Google) יכולים להיות מרוצים מאוד ממקום העבודה שלהם – כך לפחות על פי המגזין פורצ'ן (Fortune), שגם השנה בחר את החברה למקום העבודה הטוב ביותר.

על פי המגזין, "מפלצת האינטרנט לוקחת את כתר החברה הטובה ביותר לעבוד בה בפעם הרביעית, לא רק בגלל 100 אלף שעות של עיסויים מסובסדים שהיא העניקה לעובדיה ב-2012. היא מעניקה לעובדים מרכזי בריאות, מרכזי ספורט ועוד".

במקום השני דורגה סאס (SAS), המיוצגת בארץ על ידי מיה מחשבים. מדובר בעלייה מהמקום השלישי, בו דורגה החברה בשנה שעברה. על פי פורצ'ן, סאס "לוקחת את היצירתיות ברצינות. אחד העובדים צוטט, כי 'האנרכיה היצירתית' תורמת לחדשנות. השנה הוקמה חווה אורגנית המספקת מוצרים לארבע הקפיטריות של החברה".

שתי חברות IT נוספות שנמצאות בעשירייה הראשונה של הדירוג הן נט-אפ (NetApp) במקום השישי ו-Ultimate Software במקום התשיעי. עורכי פורצ'ן כתבו על נט-אפ, כי "לעובדיה מתאפשרת לעתים קרובות ההזדמנות לקבל הכרה מיוחדת. טום מנדוזה, סגן יושב ראש החברה, מבקש מהמנהלים להודיע לו כאשר הם "תופסים מישהו עושה משהו נכון" ואז קורא ל-10-20 עובדים מדי יום ומודה להם".

חברות ה-IT שנמצאות בעשירייה השנייה של הדירוג הן קוואלקום (Qualcomm) במקום ה-11, חברת האנימציה דרימוורקס (Dreamworks) במקום ה-12 ו-Salesforce.com במקום ה-19.

בהמשך נמצאות אינואיט (Intuit) במקום ה-22 ו-World Wide Technology במקום ה-24. ספקית מיחשוב הענן והאירוח Rackspace דורגה במקום ה-34, סיסקו (Cisco) במקום ה-42, אוטודסק (Autodesk) דורגה 54, היטאצ'י (Hitachi) במקום ה-63 ואינטל (Intel) במקום ה-68. מיקרוסופט (Microsoft) הגיעה למקום ה-75.

בלטו בהיעדרן מהרשימה אפל (Apple), אמזון (Amazon), פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים