ד"ר עדי קפליוק: "רון נחמן היה המנמ"ר בין ראשי הערים"

נחמן, ראש עיריית אריאל, שהלך לעולמו ביום ו' לאחר מאבק במחלת הסרטן, היה יושב ראש ועדת המדע והטכנולוגיה של מרכז השלטון המקומי ומראשי הערים הפעילים ביותר בתחום ● ד"ר קפליוק, יושב ראש פורום המנמ"רים ברשויות המקומיות, אמר ש-"הוא תמך בפורום שאני עומד בראשו וראה חשיבות רבה בעיצוב מעמד המנמ"ר" ● "רון נחמן דאג להדגיש את חשיבות מערכות המידע בשלטון המקומי ככלי אסטרטגי למתן שירות, ניהול וקבלת החלטות", הוסיף

"רון נחמן היה המנמ"ר בין ראשי הערים ותמיד הקשיב לצרכים שלנו", כך אמר ד"ר עדי קפליוק, יושב ראש פורום המנמ"רים ברשויות המקומיות ומנמ"ר עיריית גבעתיים. נחמן, שהיה שנים רבות ראש עיריית אריאל, נפטר ביום ו' האחרון ממחלת הסרטן בה לקה.

מעבר להיותו אחד מראשי הערים הבולטים יותר בשלטון המקומי, שנאבק למען עירו במשך שנים, היה נחמן פעיל מאוד בכל מה שקשור לתיקשוב ומערכות מידע, הן בעירו והן בשלטון המקומי בכלל. הוא אף כיהן כיושב ראש ועדת המדע והטכנולוגיה של מרכז השלטון המקומי.

"נושא קידום מערכות המידע בשלטון המקומי היה קרוב לליבו", אמר ד"ר קפליוק. "בנחישות האופיינית לו הוביל נחמן ב-2006 את המיזם של הקמת עיר חכמה באריאל, שבמסגרתו הוא רישת את העיר לצרכים שונים, בהם חינוך, הנדסה ואבטחה".

ד"ר קפליוק ציין ש-"הוא תמך בפורום שאני עומד בראשו וראה חשיבות רבה בעיצוב מעמד המנמ"ר. מכתביו לשר הפנים עזרו לנו להגדיר שישה תפקידים בתחום מערכות המידע בספר התפקידים של השלטון המקומי".

"נחמן היה אורח קבוע בכנסים שלנו ותמיד דאג להדגיש את חשיבות מערכות המידע בשלטון המקומי ככלי אסטרטגי למתן שירות, ניהול וקבלת החלטות", ציין. "כיושב ראש ועדת המדע וטכנולוגיה של מרכז השלטון המקומי הוא תמך בשיתוף פעולה עם מימשל זמין ודחף לקבלת תקציבים לתחום מערכות המידע בשלטון המקומי, על מנת לקדמו ולמנוע פערים בין הרשויות בתחום. הוא גם ייצג את השלטון המקומי בוועדת המדע וטכנולוגיה של הכנסת".

"מבחינתי", סיכם ד"ר קפליוק, "רון נחמן היה המנמ"ר בין ראשי הערים. תמיד מצאתי אצלו אוזן קשבת לצרכים שלנו והוא יחסר לי מאוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים