מערך ממשל זמין פיתח שני אתרים מותאמי מובייל לקראת הבחירות לכנסת

באתר הראשון יוכל הציבור לצפות דרך הטלפון הנייד בספירת הקולות בזמן אמת ולקבל את תוצאות ההצבעה הכלליות לפי פילוח עיר או מפלגה, ובאתר השני ניתן יהיה לברר מהי הקלפי אליה אמור להגיע הבוחר כדי להצביע ● אופיר בן אבי, מנהל ממשל זמין: "זהו חלק מאסטרטגיה של ממשל זמין להנגיש את המידע הממשלתי לפלטפורמות ניידות, המאפשרות גישה בכל מקום וזמן"

לא זכה למספיק חשיפה. השירות הממשלתי אונליין. gov.il

מערך ממשל זמין של אגף התיקשוב הממשלתי במשרד האוצר, פיתח שני אתרי אינטרנט מותאמי מובייל לקראת הבחירות לכנסת. שני הפיתוחים עברו בדיקות אבטחה קפדניות, במטרה להגן על פרטיות הגולשים, והם פותחו והושקו בשיתוף ועדת הבחירות המרכזית ומשרד הפנים.

באתר הראשון יוכל הציבור לצפות דרך הטלפון הנייד בספירת הקולות בזמן אמת ולקבל את תוצאות ההצבעה הכלליות לפי פילוח עיר או מפלגה. האתר מתעדכן בכל 10 דקות החל מרגע סגירת הקלפיות ועד סיום התהליך, והוא זמין לכל סוגי המכשירים הסלולריים ולמחשבי טאבלט.

האתר השני מאפשר לברר מהי הקלפי אליה אמור להגיע הבוחר על מנת להצביע בבחירות. לאחר הקשת מספר תעודת הזהות תתקבל כתובת הקלפי, ובגלישה ממכשירים סלולריים תעלה גם אופציית ניווט אל הקלפי באמצעות אפליקציית הניווט המותקנת במכשיר, דוגמת ווייז (Waze), שירות המפות של גוגל (Google Maps), או אפליקציית ניווט מובנית במכשירי iPhone.

אופיר בן אבי, מנהל ממשל זמין, אמר כי "פתרונות מותאמי סלולר אלו מצטרפים לאפליקציית התשלומים הממשלתיים שהושקה לפני זמן לא רב, זאת כחלק מאסטרטגיה של ממשל זמין להנגיש את המידע הממשלתי לפלטפורמות ניידות, המאפשרות גישה בכל מקום וזמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים