תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רעיון עם דני בלדרמן, יועץ טכנולוגי בכיר לתחום השרתים ב-HP ישראל

20/01/2013 14:31

שלום דני. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספר לנו קצת על עצמך.
שלום רב. שמי דני בלדרמן ואני יועץ טכנולוגי בכיר לתחום השרתים ב-HP ישראל.

מהם האתגרים של הלקוחות כיום?
ארגונים זקוקים לשתי יכולות עיקריות: האחת, אספקה של מידע אמין, מדויק המתקבל במהירות אשר יסייע להם בקבלה וגיבוש דרכי פעולה, והשנייה ביכולת להוציא לפועל החלטות ביעילות  מרבית. כדי לתמוך בצרכים הללו, על גוף ה-IT כזרוע שאחראית על המידע להתייעל ולקצר את זמני האספקה של יישומים חדשים, להפחית את הזמן הנדרש לתחזוקת מערכות קיימות, ולספק מידע ערכי על נצילות המשאבים במרכז החישובים (אחסון, תקשורת, שרתים).

איך זה בא לידי ביטוי בעולם השרתים כבר היום? ולאן עולם זה הולך?
על ידי התפתחות לכיוון של אוטומציה של תהליכים מורכבים. אנו רוצים לקחת תהליך מורכב מקצה לקצה של התקנה של יישום חדש או הוספה של משאבים ליישום קיים המבוצע כיום ברובו באופן ידני ולהפוך אותו לאוטומאטי. הארכיטקטורה של שרתי Gen8 הדור החדש של שרתי HP תוכננה למשימה זו כדי להתאים את השרתים לעידן המודרני. כלים שבעבר היו מבוססים על תוכנות חיצוניות הדורשים התקנה ותחזוקה בנפרד שולבו בתוך החומרה של שרתי Gen8. אנו קוראים לארכיטקטורה זו Active Insight Architecture, היא מספקת לכלי אוטומציה כגון CloudSystem Matrix לבצע את פעילותן באופן ישיר.

טכנולוגית Virtual Connect של מערכות הלהב שלנו HP BladeSystem שולבה בהצלחה בארגונים רבים. היא מאפשרת להם לקצר באופן ניכר תרחישי תפעול ארוכים כמו הגדרות חיבור שרתים לתשתיות התקשורת או שינוי מהיר בהגדרות קיימות תוך חיסכון ניכר בעלויות התפעול והרכש.

איפה הערך ללקוח?
אוטומציה של תהליכים מורכבים מאפשרת ל-IT להתייעל ולקצר באופן ניכר את הזמן הנדרש באספקת המידע וביכולת להוציא לפועל תוכניות.

למה HP? ולמה עכשיו?
משום ש-HP מבינה מצוין את תחום התשתיות מקצה לקצה. מערכת CloudSystem Matrix היא המערכת הבשלה ביותר המאפשרת לשלב את משאבי ה-IT, את התהליכים והיישומים למערכת תפעולית אחת.

תודה דני. להשתמע.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים