תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | BMC משיקה בעולם את MyIT

פתרון התוכנה החדש מספק לעובדים שליטה מותאמת אישית ועל פי מיקום גאוגרפי על מערכות ה-IT בהן הם עושים שימוש על גבי כל פלטפורמה

20/01/2013 14:38

BMC Software, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, השיקה לאחרונה בעולם את MyIT, פתרון תכנה מערכתי חדש וחדשני המקנה לעובדים את היכולת לשלוט בקבלת שירות IT ונתוני מערכות המידע הנחוצים להם – בכל זמן, בכל מקום ומכל פלטפורמה.

יורם אלול, מנהל איזור ישראל ותורכיה ב-BMC וסבטלנה סטולרוב, יועצת בכירה מחברת BMC, מספרים על התפיסה החדשנית: "עובדים רבים חווים את התסכול שמובע כלפי מחלקות ה-IT בארגונים, בכך שהם דורשים חווית שירות משופרת בהרבה ממה שמחלקות ה-IT מסוגלות לספק להם. הטכנולוגיות המתקדמות שעומדות לרשות הצרכן הפרטי היום הרימו את סף הציפיות של עובדים בכל הקשור לחוויה שלהם ממחלקות ה-IT. בחייהם הפרטיים, עובדים עושים שימוש בכלי IT מותאמים אישית, ניידים ויעילים בצורה בלתי רגילה. אולם, כאשר הם עוברים מהשימושים האישיים לשימוש במסגרת מקום עבודתם, רובה הגדול של חוויה זו אובד מכיוון שהחברות מנסות לאזן בין נגישות לסיכון ולעתים ללא משאבים ופתרונות מתאימים. בנוסף לכך, עובדים עוקפים יותר ויותר את מחלקות ה-IT בארגוניהם בחפשם אחר תמיכה ופתרון בעיות מהירים יותר. בשביל להתמודד עם בעיות אלו פיתחה BMC את MyIT, שנועד להביא להפחתת עלויות מתן השרות ויאפשר ללקוחותינו להיות בעמדה תחרותית יותר ולעלות את שביעות הרצון משרותי ה-IT  בצורה משמעותית".

אנשי מחלקות ה-IT וכאלה שאינם מהתחום, דוברים שפות שונות ואין זה קל לגשר בין אלה לאלה. למעשה, פעמים רבות, אנו מבינים שקיים פחד חסר בסיס מפני תחום מע' המידע מכיוון שהמשתמשים בדרך כלל אינם מקבלים את המידע לו הם זקוקים או שאינם מבינים אותו כאשר הוא מוגש להם, MyIT פותר בעיה  זו.

"הפער בין ציפיות מחלקות מע' המידע הארגוניות לציפיות של המשתמשים ניכר גם בערוצי המדיה החברתית", אומר יורם. "מחקר מקוון שבוצע לאחרונה בארה"ב מראה שבשבוע אחד בלבד פורסמו למעלה מ-3.8 מיליון פוסטים של אנשים המחפשים סיוע או דרך להביע את תסכולם בקשר לבעיות שחוו בתחום מע' מידע עסקיות. כיום, האירוניה הבולטת היא שהחוויות הפרטיות של אנשים בתחום מע' המידע טובות יותר מאשר במקום עבודתם, והם נאלצים לזנוח את מע' המידע האישיות שלהם כשהם הולכים לעבודה", אומר יורם. "היום ברור כי עובדים מעוניינים לקבל ממחלקות ה-IT "חזית" מודרנית בכל הקשור לשירותי IT על מנת לסייע בניהול ובשליטה על שירותי מע' המידע והנתונים להם הם נזקקים במהלך עבודתם.  MyIT מגשר בין התשתית וחווית המשתמש כדי לפשט, להתאים ולקשר ביניהם עבור משתמש קצה.

פתרון ה-MyIT של BMC המוטמע כבר אצל מספר לקוחות ראשונים בעולם ומספק תועלות תפעוליות משמעותיות ביניהן הפחתת עלויות שירותי IT, תפוקת עבודה משופרת בהרבה כיוון שמערכת ה-MyIT מאפשרת לעובדים להתמקד בתפוקה וביצירת ערך יותר מאשר בתיקון בעיות הקשורות למע' מידע. בנוסף, ניתן לשפר את שביעות הרצון של המשתמש בזכות היכולת להגדיר ולנהל את שירותי מע' המידע לפי צרכיהם ואת צורת קבלת הנתונים, כיוון שהמשתשים נוטלים את המושכות לידיהם – בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר. שירותים ומידע שהעובד זקוק להם מתעדכנים מיד ברגע שמידע חדש מתפרסם בצורה מקוונת או כשמיקומו של העובד משתנה. כמו כן  הפתרון של BMC, הופך את החוויה החיובית שחווה העובד בחייו הפרטיים לחוויה חיובית גם במקום העבודה, ומאפשר לו גישה מיידית לשירותים המתאימים לו.

ניתן להשתמש ב-MyIT של BMC על גבי כל התקן ולספק פורטפוליו טכנולוגי מותאם אישית ושירות לכל עובד ועובד, כולל חנות אפליקציות פנים-ארגונית ופתרונות ושירותים אחרים תלויי מיקום גאוגרפי.

למידע נוסף

אירועים קרובים