תוכן שיווקי

לקראת אירוע | התמודדות המגזר הפיננסי עם הענן

20/01/2013 14:47

מאת רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל

העולם הפיננסי עומד בפני מספר אתגרים משמעותיים, ביניהם הרחבת נפחי נתונים, דרישה לזמני תגובה מהירים מאוד, ניתוחים עתירי מחשוב, ניהול סיכונים וכן האתגר המשולש, הכולל ביצועים משופרים, שקיפות ויעילות. במקביל, כל הזמן נקבעים כללי רגולציה בינלאומיים חדשים, הדורשים שקיפות מלאה וביקורות חיצוניות של מוסדות פיננסיים ומערכות התוכנה שלהם.

אתגרים רבים אלו יצרו קרקע פורייה לחדשנות פיננסית ואנו עדים לפריחה יוצאת דופן של מוצרים חדשים בתחום. למרות חוסר הוודאות הכלכלית, ממשיכים מרבית הארגונים להשקיע בטכנולוגיות מובילות, לאספקת תשתיות מחשוב זריזות וגמישות, תוך הקפדה על נושא החיסכון. דוגמא לכך ניתן לראות בהתפתחות מחשוב הענן, שמציבה בפני מנהלי מערכות המידע בארגונים אפשרויות רבות ומגוונות.

הצורך בכלים לניהול מדויק של ההיבטים הפיננסיים של מערכות המידע והערך המוסף, אותו הם מספקים הפך קריטי לאלפי חברות ברחבי העולם. באירוע "אתגרי IT במגזר הפיננסי", לבכירים בעולם הפיננסי, שיתקיים ב-28 בינואר, במלון שרתון ת"א, יחשפו החברות VMware ו-NetApp מגוון פתרונות, המאפשרים לארגונים להתמודד עם האתגרים העומדים בפניהם, תוך עמידה בניהול סיכונים ושקיפות מלאה לביקורות החיצוניות בפניהם צריכים לעמוד מוסדות פיננסיים.

החברות ‏NetApp ו-VMware משתפות פעולה ומציעות פתרון שיתופי, המאפשר לארגונים להתקדם למודל מאובטח של מחשוב ענן בקצב שלהם וליהנות מרמה גבוהה יותר של גמישות ויעילות, ללא צורך בעקירה והחלפת התשתית הקיימת. פתרון תשתית הענן משלב את הגמישות והיעילות, שמציעה ארכיטקטורת האחסון המאוחד של NetApp וערכה מקיפה של יכולות אחסון וניהול נתונים, המבוססת על מערכת ההפעלה Data ONTAP‎‏‎. ביחד עם חבילת תשתית הענן של VMware מספקות שילוב מושלם של יכולות ניהול ענן, הקצאה, גיבוי ושחזור, בהתבסס על תשתיותIT משותפות וירטואליות קיימות. השילוב העוצמתי מאפשר לארגונים לעבור לענן בקצב שלהם, ללא צורך לעקור ולהחליף את התשתית הקיימת.

בנוסף מציעה חברת VMware את פתרונות חברת דיגיטל פיול הישראלית, המובילה בפתרונות תוכנה לניהול המשאבים הפיננסים ב-IT בסביבת ענן, אותה רכשה לפני כשנתיים. פתרונות אלו מאפשרים לאנטרפרייז לנהל ביעילות סביבות IT, על ידי תהליך משמעותי של מדידה ודיווח, בהתאם למדדים, הנקבעים על ידי בעלי המניות בחברה. מחשוב ענן מאפשר לאנטרפרייז, בין היתר, להגיע לחיסכון תפעולי, שטרם נראה כמותו, תוך ניהול אופטימלי ומרוכז של משאבי ה-IT בהתאם למדיניות הארגון. כיום, בעקבות הטמעת פתרונות החברה בסביבות ענן מתגלות לעיתים הוצאות תפעוליות, אותן לא ניתן היה לחשוף בעבר. בעקבות זאת, יכולים מנהלי מערכות מידע ומנהלי כספים למנף את השקעותיהם במערך ה-IT ולהפוך אותם ליתרון עסקי, בעל ערך מוסף, בהתאם לקו המנחה של בעלי המניות בארגון.

פתרונות האחסון של חברת NetApp מאפשרים לחברות פיננסיות לנהל, לשמר ולהגן על המידע של מאות אלפי לקוחותיהן בהיבט העסקי וכן בהיבט הרגולטורי. המערכות מספקות נתונים ותוכן זמין בכל עת ובכל מקום. בין המערכות הנפוצות בתחום הפיננסי ניתן למצוא את FAS3220,FAS3250 וסדרת ה-6200 המציעות יכולות מובנות לעבודה עם Flash ובכך מהוות את בסיס הביצועים, היעילות וכושר ההרחבה, הדרוש לתשתית נתונים זריזה, גמישה ודינאמית, הפועלת מסביב לשעון. מערכות אחסון FAS נועדו לשימוש בסביבות SAN ו-NAS ולכן תוכננו לסייע לארגונים גדולים ולחברות בגודל בינוני, המבקשות לאחד את היבטי התפעול בפלטפורמת אחסון משותפת וליהנות משיפור של עד 80% בביצועים, תוך הוספת קיבולת של 100% מעבר למערכות הקיימות בטווח הביניים.

אירועים קרובים