האתר של נס

נס טכנולוגיות הכריזה על עלייתו לאוויר, כמתוכנן, של אתר האינטרנט של חברת המסלקה הפנסיונית, SWIFTNESS, המוקמת בעקבות יוזמת משרד האוצר. נס טכנולוגיות, שזכתה באוגוסט 2012 בפרויקט ההקמה והתפעול של המסלקה, הקימה לצורך זה חברה בת ייעודית בשם SWIFTNESS, המפתחת את המסלקה ותתפעל אותה, כולל מתן תמיכה ושירות ללקוחות.

שרון קורן, מנכ"לית SWIFTNESS, אמרה כי "עלייתו של אתר האינטרנט לאוויר מסמלת תחילתו של עידן חדש בתחום ניהול החיסכון הפנסיוני בישראל. הקמת המסלקה יוצרת זירה חדשה המאפשרת קבלת מידע, ביצוע פעולות והעברת כספים בין כל השחקנים בשוק – דרך פלטפורמה אחידה, מבוקרת ומאובטחת".

ועדת ההיגוי של המסלקה הפנסיונית. יושבים בשורה הראשונה (מימין) ויקטור וויס; לי דגן, משרד האוצר; פרופסור עודד שריג - הממונה על אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר; אפי קוטק, נשיא נס ישראל; בעמידה מימין: הראלי מזרחי; הדר בניאן; מירב אברמוביץ; נסיה יודיץ; אפרת פרוקצ'יה,  משרד האוצר; שרון קורן - מנכל"ית SWIFTNESS; נתיב שמואלי; צורי חורין, נס טכנולוגיות; ניר בן שמש, משרד האוצר;  רטי חמאווי; דב הלפרין, HMS; עמיר טל; מוטי מאמן, SWIFTNESS; וצחי חדד, נס טכנולוגיות

אירועים קרובים