פול אוטליני: "הגבולות בין סוגי המחשבים השונים הולכים ומיטשטשים"

"מחשבי לוח וטאבלטים מתחילים להציע ביצועים חזקים יותר וכן מציגים ערכות תוכנות שכבר ניתנות להשוואה למחשבים ניידים מסורתיים ולמחשבים שולחניים", אמר מנכ"ל אינטל הפורש ● לדבריו, "בעתיד הקרוב יהיה קשה להבדיל בין מחשבים ניתקים, מחשבים במעטפת מסורתית וטאבלטים"

"הגבולות בין סוגי המחשבים השונים הולכים ומיטשטשים", אמר פול אוטליני, מנכ"ל אינטל (Intel) הפורש. לדבריו, "מחשבי לוח וטאבלטים מתחילים להציע ביצועים חזקים יותר וכן מציגים ערכות תוכנות שכבר ניתנות להשוואה למחשבים ניידים מסורתיים ולמחשבים שולחניים".

בראיון שנתן השבוע אמר אוטליני, כי "תחום ה-PC, כפי שלמדנו להכירו וכפי שהוא מתפתח, כולל טאבלטים, משתנה. בעתיד הקרוב יהיה קשה להבדיל בין מחשבים ניתקים, מחשבים במעטפת מסורתית וטאבלטים".

לדבריו, "הצורות המבדילות של המחשבים מתחילות להיטשטש. דרישות הביצועים עומדות להיות באותו ספקטרום דרישות ביצועים שאנחנו חושבים שראינו בתחום ה-PC בשנתיים האחרונות".

אוטליני ציין בנוסף שבעוד שפעם חשבו שהמכשירים הניידים יהיו מכשירים תומכים או משלימים, התמונה בהחלט שונה. "הסביבה היא המחיר היחסית נוח של אותם מכשירים, שהוביל לכך שהמשתמשים מצפים לביצועים וחוויית שימוש גבוהה מהגאדג'טים", אמר.

הוא גם סבור שהמכירות של ה-iPad לא ממש מסכנות את מכירות ה-PC. על אף שהמכשיר מבית אפל (Apple) מציע כיום יכולות של עבודה משרדית, זו עדיין אינה חוויה שמשתמשי ה-PC רגילים אליה, כשמצד שני, ובמקביל, מחשבי ה-PC הופכים היום לדקים וקלים יותר. כך הם סוגרים את הפער מבחינת יכולת ניידות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים