מסתמן: סטלה הנדלר תמונה למנכ"לית בזק – במקום אבי גבאי הפורש

יושבת הראש לשעבר של הוט עתידה להחליף את גבאי, שהודיע אתמול (א') על פרישתו מתפקיד מנכ"ל החברה - כך על פי דיווחים ● עם זאת, ייתכן שייווצרו בעיות משפטיות בעקבות המינוי, בגלל תקופת הצינון לה היא מחויבת לאחר פרישתה מהוט ● שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, מסר בתגובה שטרם הוחלט מי יהיה מנכ"ל בזק הבא ו-"אנחנו מבקשים להתייחס בזהירות לשמועות וספקולציות בנושא"

סטלה הנדלר תהיה, ככל הנראה, המנכ"לית הבאה של בזק – כך על פי דיווחים. עם זאת, לדברים אין עדיין אישור סופי מן הצדדים המעורבים.

בתחילת החודש הודיעה הנדלר על פרישתה מתפקיד יושבת ראש הוט (HOT), על רקע תחושה מיצוי בתפקיד ולאחר שקבוצת הוט הפכה לחברה פרטית שבעליה, פטריק דרהי, מעורב בניהולה באופן שוטף.

אתמול (א') הודיע גבאי על פרישתו מתפקיד מנכ"ל בזק, גם הוא על רקע תחושת מיצוי, לאחר כשש שנים בתפקידו ו-14 שנים בבזק.

שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, מסר בתגובה, כי "בהמשך לפרסום כאילו נקבע מחליף לאבי גבאי, ברצוני להבהיר באופן חד משמעי שטרם הוחלט על כזה. שלב בחינת המועמדים והערכתם נמצא בעיצומו. לאחר שיוחלט על המועמד המתאים הוא יובא לאישור הדירקטוריון ורק לאחר האישור ייקבע המחליף. אנחנו מבקשים להתייחס בזהירות לשמועות וספקולציות בנושא".

מקורבים לאלוביץ' טוענים, כי המינוי ייקבע רק לאחר שתוסדר הסכמתו של דרהי למינוי ויימנעו בעיות משפטיות העלולות לנבוע מתקופת הצינון של הנדלר בה היא מחויבת לאחר פרישתה מהוט.

בזק עומדת כעת לפני אתגרים גדולים – של מיזוגים עם החברות הבנות בזק בינלאומי ו-יס (yes), כמו גם תחרות גוברת ורגולציה חזקה. בנוסף, נראה שבקרוב יקרו בחברה עוד כמה זעזועים פרסונליים, על רק אכזבתם של בכירים בקבוצת בזק מאי מינויים למנכ"ל החברה, כמו המשנה למנכ"ל, רן גוראון, מנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי, ומנכ"ל יס, רון אילון.

יצוין שהנדלר הייתה מעורבת בכמה מהלכים הקשורים באלוביץ', כמו רכישת 012-קווי זהב, שהנדלר ניהלה אותה, ומיזוגה לתוך סמייל, שהייתה בבעלותו של אלוביץ'. לאחר המיזוג הוא מינה את הנדלר למנכ"לית החברה הממוזגת. הנדלר הייתה מעורבת גם ברכישת השליטה בבזק על ידי אלוביץ' ב-2009.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים