דלויט: ביצועי הגלישה הסלולרית ירדו, המחירים שלה יעלו

בחברה צופים, כי הירידה במהירות הגלישה הסלולרית אל מול העלייה במחיריה יקרו עקב מחסור בתדרים וצמיחה תלולה בביקוש לתקשורת נתונים, כולל ברשתות ה-LTE החדשות ● בתחזית שפרסמו ל-2013 צופים אנשי דלויט, כי שחברות הסלולר ברחבי העולם לא יוכלו לעמוד בקצב המהיר של אימוץ המכשירים הסלולריים

עקב מחסור בתדרים וצמיחה תלולה בביקוש לתקשורת נתונים יעלו המחירים של התקשורת הסלולרית וביצועי הגלישה ירדו, אפילו ברשתות ה-LTE החדשות – כך צופה דלויט (Deloitte).

החברה פרסמה תחזית ל-2013 בה היא צופה שחברות הסלולר ברחבי העולם לא יוכלו לעמוד בקצב המהיר של אימוץ המכשירים. זאת, נוכח העובדה ש-"טלפון חכם ממוצע יוצר תעבורה בהיקף גדול פי 35 מטלפון רגיל, וב-2016 צפוי היקף התעבורה להיות גבוה פי 50 מאשר ב-2012", על פי הדו"ח של דלויט.

כתוצאה מכך, כותבים האנשי החברה, ה-"גירעון" בתדרים בארצות הברית צפוי לעמוד על 275 מגה-הרץ ובשעות העומס צפוי קצב תקשורת של 1 מסל"ש בלבד, במשך פרקי זמן ארוכים. גם באוסטרליה צופים בדלויט מצב דומה, נוכח העובדה שקצב המכירות של המכשירים החדשים גבוה בהרבה מקצב ההשקה של רשתות חדשות.

באזורים עירוניים גדולים צפויה ירידה מתמשכת באיכות של חוויית השימוש, על פי הדו"ח. "לחילופין, ייתכן שחברות הסלולר יעלו את המחירים של תקשורת הנתונים. מאחר שהתדרים הם משאב שמצוי בצמצום, יעלו המחירים כדי להוריד את הביקוש עד לנקודה שבה האיכות של חוויית השימוש לא תיפגע", כתבו אנשי דלויט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים