תוכן שיווקי

לקראת אירוע | לירן כהן, מנהל פעילות תשתיות המחשוב בחטיבת היועצים של HP

21/01/2013 15:06

שלום לירן. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספר לנו קצת על עצמך.
שלום רב. שמי לירן כהן, כאמור, ואני מנהל את פעילות תשתיות המחשוב בחטיבת היועצים של HP. פעילות זו מובילה ייעוץ ופרויקטים בתחומי המחשוב בדגש על טכנולוגיות מבוססות Microsoft. לקבוצה שלנו יש ניסיון מוצלח של למעלה מ-15 שנה בפרויקטים בתחום זה.

מהם האתגרים של הלקוחות הפועלים בסביבת מיקרוסופט כיום?
אני מזהה 2 אתגרים מרכזיים:

1.      סביבת ה-IT היום מורכבות ממספר מרכיבים מרכזיים – שרתים, אחסון, תקשורת, תחנות קצה. כלל מרכיבים הללו בנויים בכדי להעניק שירותים לארגון ולמשתמשיו. במרבית המקרים, המרכיבים והשירותים הללו מנוהלים באופן נפרד ע"י מערכות שונות, האם ניתן להשתמש במערכת אחת לניהול כלל המרכיבים והשירותים?

2.      ארגונים נשענים על ערב רב של פתרונות בכדי לספק שירותי תקשורת בינאישית (טלפוניה, דואר אלקטרוני, שיחות וידאו, פקסים, תאים קוליים וכו') במרבית המקרים פתרונות הללו אינם מקושרים אחד לשני ומורכבים ממערכות שונות. כיצד ניתן לאחד את כלל השירותים הללו לשירות מרכזי ואחיד למשתמשים?

מה הכלים והשירותים שאתה מספק ללקוחת?
אני אחראי על שני תחומים.

התחום הראשון קשור ל-Microsoft System Center – פלטפורמת ניהול מקיפה המאפשרת לנהל ביעילות ובקלות רבה יותר את סביבות הIT של הלקוח, כולל תשתיות השרתים, תחנות הקצה וההתקנים. מדובר באוסף של מוצרים המעניקה ללקוח פלטפורמה לניהול מרכזי הנתונים, העננים פרטיים והציבוריים, תחנות הקצה וההתקנים.

התחום השני – Lync Server – פתרון תקשורת ארגונית אחודה מבית מיקרוסופט. את פתרון זה ניתן לחבר לאמצעי התקשורת בארגון ולתקשר מקליינט אחד מרכזי עם משתמשי הארגון ולקוחות חיצוניים באמצעות ווידאו, אודיו, טלפוניה ומסרים מיידים.

איפה הערך ללקוח?
לחברות HP ומיקרוסופט הסכמי שיתוף פעולה למעלה מ-20 שנה. חברת HP הינה ספק הפתרונות והשירות היחיד בעולם המוגדר כ-"WW Prime Integrator" – של מיקרוסופט. כחלק משיתוף פעולה אסטרטגי זה מציעה HP מערך שלם של פתרונות ושירותים לסביבת מיקרוסופט, לתוכנות, לישומיים וכלים של מיקרוסופט המאפשר תמיכה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ביישומי הלקוח. שיתוף פעולה זה מעניק ל-HP גם גישה ישירה למאגרי מידע, הדרכה טכנית, תמיכה וגיבוי עולמי ועוד לחברת HP כ-30,000 מומחים בעולם אשר הוסכמו על ידי מיקרוסופט למתן יעוץ, מימוש ותמיכה של פתרונות מבוססי מיקרוסופט. זאת ועוד, ב- HP ישראל יש עשרות מהנדסי שירות אשר עברו מסלול הדרכה רשמי והוכשרו  לתארים מקצועיים של מיקרוסופט.

חברת HP מציעה מגוון פתרונות בתחום תשתיות מיקרוסופט, כפרוייקטים בודדים בנושא מסויים ו/או כפתרון כולל אחד ללקוח, פתרון ייחודי מבית HP הכולל מחוייבות של HP לרמת שירות (SLA) בהתאם לצרכי הלקוח עבור סביבה אחת ו/או יותר.

HP ו-Microsoft חברו יחד כדי לקחת את המורכבות, הסיכון והעלות מחוץ לווירטואליזציה כדי להאיץ את המסע אל הענן הפרטי על ידי הצעת מגוון רחב של פתרונות, מחבילות מוצרי מדף האידיאליים עבור עסקים קטנים ובינוניים ועד להשלמת פתרונות ענן לארגונים הגדולים. HP Converged Infrastructure משלבת  'Shared nothing' live migration, Hyper-V replica ויכולות פורצות דרך אחרות של Windows Server 2012 אשר מאזנות עלות ופשטות עם ביצועים, יכולות ניהול וזמינות גבוהה.

למה HP? ולמה עכשיו?
יש לכך כמה סיבות ואני אציג את העיקריות. ראשית: ניהול מערכת מחשוב המוקמת על סביבת HP (שרתים, אחסון, תקשורת וכו') באמצעות System Center הינה המתאימה ביותר ומומלצת על ידי HP ו-Microsoft. החיבור בין ציוד HP וניהולו ע"י כלי Microsoft הינו טבעי. שנית, HP הינה השותפה הגלובלית בעלת הניסיון הרב ביותר בהטמעת מערכות Lync, HP מציעה את קשת פתרונות התקשורת (ציוד תקשורת DATA, שרתים, טלפוניה, וידאו ואינטגרציה).

תודה לירן. להשתמע.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים