תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הטמעת פתרונות HP Autonomy על ידי חטיבת השירותים של HP

פתרונות חדשניים המאחדים את כל נתוני הארגון ומספקים תמיכה משופרת עבור Hadoop ומאפשרים לבצע ניתוחי Big Data לארגון

21/01/2013 15:16

מאת עמית מנור, מנהל פיתוח עסקי, אגף אפליקציות, חטיבת Enterprise Services ב-HP

הפתרונות מאפשרים לעסקים לזהות מגמות חדשות, הזדמנויות וסיכונים, ולהאיץ את קצב הגידול בהכנסות מתוך הבנת הנתונים, ניתוח הרגשיות (Sentiment) ונקיטת פעולות בהתאם להבנה זו. לפי Gartner,‏ "עד 2015, ארגונים המשלבים מקורות וסוגי מידע חדשים ומגוונים בעלי ערך גבוה בתשתית ניהול מידע, יציגו ביצועים פיננסיים העולים על 20% לעומת המתחרים".

הנפח הגדול והמגוון הרחב של מידע, וכן המהירות הגבוהה שבה מידע זה מצטבר, יוצרים עומס חסר תקדים על ארגונים. לפי מחקר שנערך עבור HP, שני אחוזים בלבד מבין מנהלי חברות ומנהלי טכנולוגיה אמרו כי הארגונים שהם עומדים בראשם יכולים למסור את המידע הנכון במועד הנכון כדי לתמוך בתוצאות העסקיות הרצויות בכל זמן.

ל-Autonomy מבית HP פתרונות ייחודיים המאפשרים לארגונים להפיק רווח מההזדמנות של Big Data על-ידי הענקת המדרוג, הגמישות, וההבנה בזמן אמת של מידע הדרוש לארגונים כדי להפוך איים של נתונים שונים לחלוטין לנכסים ישימים שיכולים להניע צמיחה ורווחים.

קבלת פתרונות Big Data חכמים מבוססי Autonomy IDOL ותמיכה ב-Hadoop
מאז פתוחה לראשונה, תוכננה פלטפורמת Autonomy IDOL (ר"ת Intelligent Data Operating Layer) להיות מוטמעת בפלטפורמות תוכנה אחרות, וכיום למעלה מ-‏400 יצרני ציוד מקוריים (OEM‏) משתמשים ב-IDOL במוצרים שהם מציעים. בנוסף, לאחרונה הוכרז על תמיכה בטכנולוגיית ה-Hadoop.

Hadoop כאמור הינה מערכת קבצים מבוזרת בעלת יכולת מוכחת שאומצה באופן נרחב, אך אין לה יכולת הבנה של משמעות התפיסות שהמידע מכיל. כעת יוכלו לקוחות וספקי תוכנה להטמיע את מנגנון Autonomy IDOL 10 בכל יחידת עיבוד של Hadoop, ולנצל את היתרונות של למעלה מ-‏500 פונקציות IDOL, לרבות ביצוע אוטומטי של סיווג לקטגוריות, קיבוץ באשכולות, לימוד ויצירת היפר-קישורים.

בכדי לסייע לארגונים להטמיע את הפתרונות האלה, מספקת חטיבת השירותים של HP סדנאות מקצועיות Discovery Workshop, לדוג' Social Intelligence Workshop המאפשרים ללקוחות להפחית סיכונים ולהאיץ את תהליך קבלת ההחלטות מתוך הבנה עמוקה של האתגרים הכרוכים ברשתות החברתיות והפתרונות הקיימים. לקוחות ילמדו כיצד להעמיד את מטרות ה-IT והמטרות הארגוניות בקו אחד על מנת לזהות שיטות וגורמי הצלחה חיוניים לפיתוח תשתיות ה-IT בארגון לצורך ההתמודדות עם Big Data.

אירועים קרובים