תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיפור זמינות תהליך הייצור – הקשר בין כיול ציוד ואמינות התהליך

21/01/2013 15:24

מאת תום להב, מנהל פרויקט בתחום קליברציה בחברת GIV Solutions

עולם התעשייה התהליכית של ימינו מאופיין בהשקעה גדולה בציוד רב, אוטומציה מרובה של תהליכים וריבוי אמצעי בקרה ושליטה על תהליכי הייצור. בתעשיות כגון תעשיית המזון, התרופות והאנרגיה נדרש דיוק גבוה ביותר של סביבת היצור (טמפרטורה, לחץ ולחות לדוגמא), אשר חריגה מהם יכולה להשפיע בצורה ישירה על איכות המוצר, ביצועי הציוד, בטיחות העובדים וכמובן לגרום להפסדים כספיים ישירים ועקיפים לארגון.

מכאן נובעת החשיבות הרבה בכיול הציוד במפעל – קרי, השוואת תוצאות המדיד לגודל פיסיקלי ידוע וכך וידוא כי המכשיר עובד בתחום הפעולה שלו ובדיוק הנדרש. בתעשיות המזון והתרופות עמידה בדרישות אלה אף מלווה ברגולציות רבות ונוקשות אשר נועדו להפחית את הסיכונים הנוגעים לביטחון, בטיחות ובריאות הצרכנים, ואשר מחייבות תיעוד מלא ומבוקר של התוצאות, Audit Trails וחתימות אלקטרוניות כסטנדרט לכל מערכת אשר מנהלת כיולים (תקנות ""21 CFR Part 11).

GIV Solutionsמערכת Infor EAM משלבת בתוכה מודול כיולים הנותן מענה מלא לניהול הציוד והנתונים הטכניים הנלווים אליו, תכנון פעולות הכיול, תיעוד של ביצוע הכיול והפקת הדוחות הנדרשים עבור עובדי הייצור וההנדסה. בין יתרונותיה הרבים של המערכת ניתן למנות את האפשרות לעבודה באמצעות מכשירים ניידים (Mobile), גמישות רבה בהתאמת הפתרון, כולל לארגונים בעלי תת חברות/ יחידות עסקיות רבות וכמובן את שיתוף הפעולה ההדוק של גופי הפיתוח בחברת INFOR עם נציגי החברות המובילות על מנת לקבל פידבקים ודרישות אמיתיות מהשטח.

בכנס INFOR EAM on the Road יוצגו מגוון האתגרים הכרוכים בכיול הציוד וכן הפתרונות המוצעים על ידי המערכת להתמודדות איתם.

GIV Solutions מיייצגת ומיישמת בישראל את מערכת INFOR EAM, אשר כוללת מודול כיולים נרחב בו משתמשים החברות המובילות בעולם כגון: Phizer, BioMarine, Aventis, Johnson & Johnson, טבע ועוד. GIV זוכה להערכה רבה ב-INFOR בעקבות שביעות רצון הלקוחות, פיתוח פתרונות ורטיקליים ועמידה ביעדי הפרויקט מבחינת לו"ז ותקציב. בנוסף, GIV זכתה השנה בפרס "שותף השנה" ובפרס בגין קצב אימוץ הטכנולוגיה בישראל.

אירועים קרובים