NessPRO החלה לייצג בישראל את Service2Media ההולנדית

Service2Media מפתחת פלטפורמה חכמה לפיתוח אפליקציות ברמת Native לטלפונים חכמים, טאבלטים והתקנים נוספים, לייצור פתרונות B2C בעולם המכשירים הניידים ● גירט קולטוף, מנכ"ל ומייסד Service2Media: "ל-NessPRO יש את הידע והניסיון לתמוך בהזדמנויות לפיתוח אפליקציות ניידות עבור מגוון רחב של ארגונים בישראל"

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, החלה לייצג בישראל את Service2Media ההולנדית, המפתחת פלטפורמה חכמה לפיתוח אפליקציות ברמת Native לטלפונים חכמים, טאבלטים והתקנים נוספים, לייצור פתרונות B2C בעולם המכשירים הניידים.

מוצר הדגל של Service2Media הוא M2Active – פלטפורמה לפיתוח אפליקציות B2C להתקנים ניידים בשפה אחידה, בסביבת פיתוח מרכזית אחת, תוך הרצה של האפליקציה על מגוון מכשירים ומערכות הפעלה בתחום המובייל. בין הכלים שמספקת M2Active ניתן למצוא יישומים בתחומים שונים, כגון אפליקציות למידה, פיננסיות ואפליקציות למשק האנרגיה. הפלטפורמה מאפשרת שימוש במגוון מכשירי קצה, ניהול מחזור החיים של האפליקציה, חיבור למקורות מידע ואבטחת מידע ברמה גבוהה. על לקוחות החברה נמנים בנקים, חברות ביטוח, חברות מדיה שונות, אנרגיה ועוד.

אהובה זעירי, מנהלת חטיבת ניהול מידע ב-NessPRO, אמרה כי "הפלטפורמה מקצרת במידה משמעותית את תהליך הפיתוח של אפליקציות מובייל על מערכות הפעלה שונות. היא מאפשרת נקודת עבודה אחת לכל מחזור החיים של אפליקציית מובייל – החל משלב העיצוב ועד ההטמעה, ומהווה עוד נדבך בסל המוצרים והפתרונות שלנו לתחום, שצומח במהירות אצל רבים מלקוחותינו".

גירט קולטוף, מנכ"ל ומייסד Service2Media, אמר כי "אנו שמחים ש-NessPRO בחרה בנו כשותפים לפתרונות מובייל מתקדמים. ל-NessPRO יש את הידע והניסיון לתמוך בהזדמנויות לפיתוח אפליקציות ניידות עבור מגוון רחב של ארגונים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים