אוניברסיטת בן גוריון הטמיעה שרת של אורקל בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

השרת, T4-4, נועד להחליף שרת ישן מדגם Sun 4800 שהגיע לשיא ביצועיו ● שמואל גרובר, מנהל יחידת המחשבים באוניברסיטת בן גוריון: "בזכות הפרויקט, שיפרנו את השירות לסטודנטים ולחברי הסגל העושים שימוש נרחב במערכת מנהל תלמידים, מערכת מנויים, מערכת מלגות ומערכת משאבי אנוש"

מערך ה-IT של אוניברסיטת בן גוריון בנגב הטמיע שרת T4-4 של חטיבת החומרה של אורקל (Oracle). השרת החדש מתפעל את כל מערכת מנהל תלמידים, כולל מערך ההרשמה לאוניברסיטה והרישום של הסטודנטים לקורסים באוניברסיטה, המונה כ-20 אלף סטודנטים. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כחצי שנה והסתיים בסוף 2012, לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים.

האוניברסיטה פיתחה מודולים של מערכת משאבי אנוש, המתבססים על תשתיות מערכת מנהל תלמידים, העושים שימוש בבסיס הנתונים של אורקל. מאחר והשרת הקודם הגיע לשיא ביצועיו, והקיבולת הדרושה לתוספת המודולים לא הייתה זמינה, החליטה האוניברסיטה להחליף את תשתית המיחשוב לשרת מתקדם וקטן יותר ובעל צריכת הספק נמוכה. האוניברסיטה הטמיעה בעצמה את התשתית, ללא תיווך של אינטגרטור.

שמואל גרובר, מנהל יחידת המחשבים באוניברסיטת בן גוריון, אמר כי "בזכות הפרויקט, שיפרנו את השירות לסטודנטים ולחברי הסגל העושים שימוש נרחב במערכת מנהל תלמידים, מערכת מנויים, מערכת מלגות ומערכת משאבי אנוש. מערכות אלו פועלות על שרת ה-T4-4 החדש, שהחליף את שרת Sun 4800 הישן".

יוסי הראל, מנהל מכירות Oracle-direct בחטיבת החומרה של אורקל ישראל: "האוניברסיטה היא הלקוח הראשון בארץ של שרת T4-4. השרת החדש מספק מענה לגידול בצריכת המשאבים שחל עם הוספת המודול החדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים