דיווחים: גוגל תציג את הטלפון החדש שלה בחודש מאי

החברה עתידה לעשות זאת בכנס Google I/O, זמן קצר יחסית אחרי שהציגה את ה-Nexus 4 ● עם זאת, על פי הדיווחים, גוגל תנטוש את המותג Nexus לטובת מותג חדש - X Phone ● לעומת הטלפון הנוכחי, אותו ייצרה LG, הטלפון החדש ייוצר על ידי מוטורולה, חברה בת של גוגל עצמה

גוגל (Google) מתכוונת להציג כבר במאי הקרוב את הטלפון החדש שלה – כך עולה מדיווחים שפורסמו. עולה מהם, כי גוגל תציג את המכשיר החדש בכנס Google I/O, זמן קצר יחסית אחרי שהציגה את ה-Nexus 4, שעשה באחרונה "עלייה" לישראל. עם זאת, על פי הדיווחים, גוגל תנטוש את המותג Nexus לטובת מותג חדש – X Phone.

לעומת הטלפון הנוכחי, אותו ייצרה LG, הטלפון החדש ייוצר על ידי מוטורולה (Motorola), חברה בת של גוגל עצמה. לפי הערכות שנשמעו, יהיה זה טלפון שבדומה למגמה הנוכחית בשוק, יציג מסך בגודל 5 אינץ' מקצה לקצה, כלומר – עם מסגרת דקיקה במיוחד, שהמשתמשים לא יוכלו להבחין בה. לא נמסרו פרטים נוספים על התצורה הטכנית של המכשיר.

השינויים הנוספים הצפויים בטלפון החדש הם בתחום התוכנה שלו. ה-X Phone יהיה, ככל הנראה, ואולי כצפוי, הטלפון הראשון בו תותקן מערכת ההפעלה הבאה של גוגל, אנדרואיד 5.0 (Android 5.0), שקיבלה את הכינוי Key Lime Pie. אולם, לעומת הטלפונים הקודמים שהגיעו לשוק עם מערכת הפעלה "נקייה", מוטורולה עובדת הפעם על הכנסת מספר שינויים בממשק, כולל הוספת יישומים שאינם קיימים במערכת ההפעלה הבסיסית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים